Alexandrion Group a preluat integral businessul Cavaway din Cipru
Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, cu o reţea de distribuţie globală care acoperă peste 50 de ţări, a preluat integral acţiunile Cavaway Ltd, o companie cu sediul ȋn Larnaca (Cipru) şi operaţiuni ȋn aceeaşi industrie.
Prin preluarea Cavaway, Alexandrion Group, care ȋn 2019 achiziţiona pachetul majoritar de acţiuni al companiei, devine unul dintre cei mai mari distribuitori de băuturi alcoolice din Cipru.
“Achiziția Cavaway marchează recunoașterea succesului companiei, dar și angajamentul grupului Alexandrion de a o sprijini să aibă o creştere şi mai agresivă. Viitorul sectorului, precum și dinamica accelerată ȋn plan geostrategic, energetic și economic la nivel european și internațional, impun unirea forțelor și crearea sinergiilor operaționale pentru a aborda în mod eficient condițiile de piață în continuă schimbare. Aceste inițiative sunt necesare ȋntrucât operăm ȋntr-un mediul extrem de competitiv care evoluează într-un ritm rapid. Mai mult decât atât, Cavaway nu numai că își continuă operațiunile în Cipru la aceleaşi standarde de calitate și cu acelaşi profesionalism, cu ajutorul cărora a devenit o companie importantă ȋn domeniul său, dar, în același timp, obține acces la un „vehicul” global de oportunități și perspective de creștere", a spus Nawaf Salameh, Președinte Fondator Alexandrion Group.
Alexandrion Group este lider în producția și distribuția băuturi spirtoase și vinuri din România și singurul producător de single malt din țară. Grupul are o istorie de peste 200 de ani în industria de băuturi spirtoase locale, cu un portofoliu format din branduri precum Alexandrion 5* și 7*, vinarsul Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe Saber Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova. Începând cu anul 2018, grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri, liniștite și spumante. Compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri netă de 172 de milioane de lei, în creștere cu 22% față de anul precedent, dar și-a redus profitul cu circa 75%, până la 6,5 milioane de lei.