Alexandrion Group lansează un nou brand de gin, Siginia
Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, lansează un nou brand de gin, Siginia, inspirat de efervescența Siciliei, una dintre cele mai vizitate destinaţii turistice din lume.
Siginia este un gin premium, ale cărui plante aromatice din compoziție sunt cultivate în zona mediterană. Siginia se alătură brandului Kingsbury London Dry Gin, lansat de Grupul Alexandrion în 2021 și unui brand de gin românesc la care producătorul lucrează și pe care urmează să îl lanseze în următoarele luni.
Gama Siginia include două expresii: Sole Rosso şi Stella Notte. Acestea au la bază ienupăr şi coajă de citrice şi au fost obţinute prin infuzare naturală cu plante aromatice din Sicilia, precum oregano, cimbru, rozmarin şi frunze de dafin. Sole Rosso are un profil gustativ citric, imprimat de notele de portocale şi lămâie. Stella Notte este infuzat cu iasomie, care îi conferă un profil gustativ floral. Ambele expresii au obţinut medalii de aur la The Global Gin Masters 2024 (Marea Britaine), parte din seria competiţiilor The Global Spirits Masters.
“Celor care se vor întreba de ce lansăm un gin italian, le voi răspunde de ce nu? Popularitatea ginului pe piaţa internaţională este în creştere, pe fondul apetitului consumatorilor pentru băuturi alcoolice infuzate cu combinaţii de plante aromatice sau arome florale neaşteptate. Ginul este o categorie foarte ofertantă în ceea ce priveşte creativitatea. Regulile de producţie nu sunt la fel de restrictive ca în cazul altor categorii, cum este single malt-ul, spre exemplu, aşa că producătorii au liberatea de a experimenta, dar această libertate aduce şi presiunea de a lansa produse spectaculoase. Competiţia este mare", a declarat Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Nawaf Salameh Family Office.
Lansarea noului gin are loc la festivalul Neversea de la Constanţa, unde va fi prezent alături de Carpathian Single Malt Whisky şi de Alexandrion, în perioada 4-7 iulie. In toamnă, Siginia va fi prezentat şi în cadrul unui eveniment organizat în Sicilia, locul din care şi-a extras inspiraţia şi resursele.
Recent, Alexandrion Group a lansat un alt produs premium pe piața locală, OMU Vodka. Este cel de-al treilea brand de vodcă al producătorului român și primul poziționat pe segmentul premium, după Kreskova și Alexander. Lansarea vine în contextul în care Nawaf Salameh vrea să asigure 10% din producția și vânzarea globală de băuturi în categoriile brandy, whisky single malt, rom și votcă.
Alexandrion Group este lider în producția și distribuția băuturi spirtoase și vinuri spumante din România și singurul producător de whisky single malt din țară. Grupul are o istorie de peste 200 de ani în industria de băuturi spirtoase locale, producând unele dintre cele mai puternice mărci din România, la DISTILERIILE ALEXANDRION SABER 1789, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri, liniștite și spumante.