Agroserv Măriuța plătește primul cupon la obligațiunile listate la final de 2020
Proprietarul brandului Lăptăria cu Caimac a plătit primul cupon aferent obligaţiunilor emise în noiembrie 2020. Agroserv Măriuța a derulat în luna noiembrie un plasament privat prin care a vândut obligațiuni denominate în euro, în valoare de 3 milioane euro, intrând pe Bursa de Valori București (BVB) în data de 8 decembrie. Lăptăria cu Caimac este primul business cu activitate în domeniul lactatelor care listează obligaţiuni pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT) al BVB.
Obligațiunile au scadența în noiembrie 2025 și o dobândă de 5,25%. Plasamentul a fost suprasubscris, iar oferta a fost suplimentată. Banii obținuți din emisiunea de obligațiuni sunt folosiți pentru o construcție nouă destinată unei extensii a spațiului de producție și a unui depozit nou. În prezent, acest proiect se află în faza de obținere a autorizației de construcție și finalizării contractelor cu partenerii furnizori de echipamente, construcții și utilități.
„Am încheiat un 2020 intens și am început un 2021 efervescent. Deja am plătit primul cupon de obligațiuni lansate în noiembrie și ne bucurăm că am ales această soluție de finanțare care ne va ajuta să dezvoltăm fabrica, să extindem secția de producție și să construim un depozit nou. Avem în plan să finalizăm construcția în octombrie 2021”, spune Adrian Cocan, Directorul General al Agroserv Măriuța.
„Tot pe final de an am avut la raft sticla de lapte ediție specială de sărbători, care a susținut unul dintre proiectele noastre de suflet, Casa Bună, pentru că 5% din procentul vânzării acestor sticle a mers către copiii de care are grijă Valeriu Nicolae. Din ianuarie au început deja livrările săptămânale. Se anunță un an plin, cu produse noi și investiții, dar revenim cu vești la timpul potrivit”, completează acesta.
Din iunie 2018 și până în prezent, Lăptăria cu Caimac și-a dezvoltat distribuția în retail, vizând atât comerțul modern, cât și pe cel tradițional la care se adaugă o listă lungă de magazine de specialitate, dar și HoReCa. La nivel național, produsele Lăptăria cu Caimac sunt prezente în peste 2.000 de magazine.
În primele șase luni ale anului trecut, veniturile Agroserv Măriuța erau de 37,6 milioane lei, cu 40% peste nivelul din perioada similară a anului 2019. Managementul societății estimează, până în 2025, venituri totale de aproape 142 milioane lei.