Afacerile Secom au ajuns la pragul de 100 de milioane de lei

Secom, compania românească cu 15 ani de experiență în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 100 de milioane de lei, menținându-și locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,44%. Afacerile Secom au ajuns la pragul de 100 de milioane de lei

Printre proiectele dezvoltate de companie anul trecut se numără extinderea portofoliului cu o nouă categorie de produse, respectiv ceaiuri premium naturale și creșterea rețelei de retail cu două noi magazine în Arad și Oradea. Mai mult decât atât, în 2018 compania a externalizat serviciile de logistică și distribuție către KLG Europe Logistics, decizie care a determinat creșterea semnificativă a capacității de stocare și eficientizarea proceselor și operațiunilor specifice.

Anul trecut, Secom a crescut investițiile cu 22% față de 2017, alocând peste 13 milioane de lei, în activități de comunicare și promovare, în cele două noi unități proprii de retail, precum și în dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Compania își propune să continue investițiile în 2019, intenționând să aloce peste 16 milioane de lei în campanii de marketing, proiecte IT și inițiative menite să dezvolte echipa și va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicină Funcțională și Integrativă Secom.

„Cuvântul de ordine pentru Secom în 2018 a fost „consolidare”. Prioritățile pentru 2019 vizează: extinderea portofoliului cu produse noi, consolidarea rețelei proprii de magazine și a parteneriatelor cu farmaciile, continuarea activităților de promovare în media, precum și a inițiativelor de informare și educare a românilor pentru a avea un stil de viață sănătos în ciuda provocărilor moderne”, a spus Lucia Costea, co-fondator și Managing Partner Secom.

În prezent, portofoliul Secom include 470 de produse naturale, din 3 categorii: suplimente alimentare care acoperă o gamă largă de afecțiuni, ceaiuri premium și produse cosmetice de ultimă generație. Produsele sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, dar și în cele 14 unități Secom.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Penny România, cea mai bună creștere la nivel de grup pentru al nouălea an consecutiv
Penny România, cea mai bună creștere la nivel de grup pentru al nouălea an consecutiv
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior....
Secom, retailerul care se reinventează dincolo de granițele care l-au consacrat
Secom, retailerul care se reinventează dincolo de granițele care l-au consacrat
Un proiect la granița dintre pharma și retail, magazinele Secom au o istorie de aproape un deceniu pe piața locală. Cu toate acestea, ultimii...
Afacerile Secom au ajuns la 25,5 milioane de euro în 2019
Afacerile Secom au ajuns la 25,5 milioane de euro în 2019
După o investiție în extinderea portofoliului care s-a ridicat la 3,3 milioane de euro, Secom raportează rezultate pozitive pentru 2019. Cifra...
Afacerile Secom au ajuns la pragul de 100 de milioane de lei
Afacerile Secom au ajuns la pragul de 100 de milioane de lei
Secom, compania românească cu 15 ani de experiență în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și...