Afacerile Secom au ajuns la 25,5 milioane de euro în 2019
După o investiție în extinderea portofoliului care s-a ridicat la 3,3 milioane de euro, Secom raportează rezultate pozitive pentru 2019. Cifra de afaceri a crescut cu 21% în 2019 față de 2018, până la pragul de 25,5 milioane de euro.
Potrivit companiei, principalele investiții în 2019 au vizat extinderea portofoliului cu o serie de inovații, dezvoltarea echipei prin atragerea de noi talente și îmbunătățirea competențelor funcționale și de management. În privința portofoliului, 2019 s-a tradus în materie de inovație prin extensii de game, atât în cadrul segmentului de probiotice, celui de multivitamine și minerale, cât și în segmentul de minerale-calciu, dar și la nivelul gamei de pediatrie.
Compania are în plan dezvoltarea businessului, atât pe verticală, cât și pe orizontală, și continuarea investițiilor în tehnologizarea și automatizarea proceselor. O altă prioritate în 2020 este și consolidarea lanțului de retail.
„Un pas important va fi 2020, care are toate premisele să fie unul reușit, în care ne așteptăm să avem o creștere de două cifre și să îmbunătățim rata profitabilității companiei”, declară Lucia Costea, CEO Secom.
Secom este o companie românească cu 16 ani de experiență în importul, distribuția și comercializarea de suplimente alimentare, ceaiuri și cosmetice naturale certificate și brevetate la nivel global, realizate de unii dintre cei mai renumiți producători internaționali. În prezent, portofoliul Secom include peste 470 de produse naturale premium: 300 suplimente alimentare care acoperă o gamă largă de afecțiuni, peste 40 de sortimente de ceaiuri și 130 de produse cosmetice de ultimă generație. Produsele sunt disponibile în peste opt mii de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, în magazinele proprii, dar și online.