Afacerile Ferrero în 2019, impulsionate de vânzările Nutella

Grupul italian Ferrero a raportat o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de euro pentru anul financiar 2019 (încheiat la 31 august n.r.), marcând un avans de 6,2% prin comparație cu anul financiar precedent. La nivel de profitabilitate, Ferrero și-a majorat profitul net cu 4,3%, depășind astfel pragul de 700 de milioane de euro. Afacerile Ferrero în 2019, impulsionate de vânzările Nutella

Creșterea raportată de producătorul italian a fost condusă de Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Bueno, însă un rol important l-au avut și produsele nou lansate, precum biscuiții Nutella și Kinder Cards.
Din perspectivă geografică, la nivel european, producătorul de dulciuri a generat vânzări de 8,1 miliarde de euro, Germania și Franța fiind piețele care au susținut rezultatul. În piețele non-europene, Ferrero a înregistrat venituri de 3,3 miliarde de euro, State Unite ale Americii fiind în topul performanței.

Cât despre investiții, compania a finalizat în anul financiar 2019 investiții de 663 de milioane în extinderea capacităților de producție, în principal în Italia, Germania, Canada, Polonia și Belgia. Pe lista proiectelor finalizate în 2019 de Ferrero se regăsește și preluarea mai multor branduri de biscuiți de la Kellogg, printre care Keeble, Famous Amos, Murray și Little Brownie Bakers.

Planuri de extindere pe segmentul de biscuți

După succesul înregistrat pe piețele din Franța și Italia, grupul italian plănuiește să lanseze biscuiții Nutella și în Germania începând cu luna aprilie a acestui an. De altfel, Ferrero, care a vândut mai mult de 17,5 milioane de pachete de biscuiți până în ianuarie, a extins capacitatea de producție cu 30% la fabrica din Balvano de la 1 februarie.

Inițial, Ferrero bugetase vânzări anuale de 70-90 de milioane de euro pentru biscuiții Nutella pe piața din Italia, însă rezultatele indică o cotă de piață 15% pentru acest produs, în contextul în care piața de biscuiți în Italia este evaluată la 1,2 miliarde de euro.
 

Ferrero intră în categoria de tablete de ciocolată premium
Ferrero intră în categoria de tablete de ciocolată premium
Compania Ferrero, producător de renume global în industria ciocolatei, intră pe piața de tablete de ciocolată cu gamele premium Ferrero Rocher...
Ferrero investește 206 mil. euro într-o nouă unitate de producție
Ferrero investește 206 mil. euro într-o nouă unitate de producție
Grupul italian Ferrero va investi 206 milioane de euro într-o nouă unitate de producție pentru brandul Kinder Bueno, scrie...
Ferrero achiziționează Fulfil Nutrition, un producător de batoane cu vitamine și proteine
Ferrero achiziționează Fulfil Nutrition, un producător de batoane cu vitamine și proteine
Grupul italian Ferrero a anunțat că a semnat un acord definitiv de preluare a Fulfil Nutrition, un producător irlandez de batoane cu vitamine și...
Ferrero cumpără Burton’s Biscuits și devine al treilea producător britanic de biscuiți
Ferrero cumpără Burton’s Biscuits și devine al treilea producător britanic de biscuiți
Grupul italian Ferrero își consolidează poziția pe piața de biscuiți prin achiziția producătorului britanic Burton’s Biscuits. Valoarea...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Produs nou marca Ferrero
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Produs nou marca Ferrero
Kinder Cards, noul produs Ferrero, este definit de producător ca un biscuit foarte subțire, cu umplutură cremoasă cu lapte și cacao. Mai exact,...
 Tranzacție de 1,16 miliarde de euro între giganții Kellogg și Ferrero
Tranzacție de 1,16 miliarde de euro între giganții Kellogg și Ferrero
Ferrero a ajuns la un acord de preluare a brandului de biscuiți Keebler, dar și a diviziilor de snackuri cu aromă de fructe și înghețată a...