Afaceri de 15 milioane de euro pentru Cupio în 2021
Brandul românesc care comercializează produse cosmetice profesionale bifează încă un an de creștere, în ciuda contextului pandemic. Cupio a raportat pentru 2021 o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar tendința de creștere se menține și în primul trimestru din acest an, potrivit companiei.
Evoluția businessului a fost susținută atât de diversificarea portofoliului, dar și de extinderea rețelei de magazine.
„Chiar dacă, la nivel de cifre, anul pandemiei a arătat bine, asta nu înseamnă că provocările au lipsit. Pandemia și-a pus amprenta atât în ceea ce privește comportamentul de cumpărare, cât și în ceea ce privește bugetul de investiții și nevoia de regândire a businessului”, a declarat Răzvan Ștefănescu, Director General al Cupio.
Înființată în urmă cu un deceniu, compania a devenit un furnizor principal de cosmetice pentru saloanele de înfrumusețare din țară. Produsele brandului au ajuns și în afara granițelor, prin intermediul principalilor distribuitori autorizați din Italia, Germania, Belgia și Danemarca.
Citește și: Cupio, businessul pentru care reușita nu mai este un concept abstract
La un deceniu de la lansare, Cupio a ajuns la o rețea de 21 de magazine în orașe mari din România precum București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Târgoviște, Brașov, Sibiu, Arad, Craiova, Ploiești și Galați.
În prezent, produsele Cupio sunt comercializate în țări precum Germania, Italia, Danemarca, Belgia, prin intermediul distribuitorilor autorizați. Extinderea la nivel internațional reprezintă un pilon de creștere important pentru companie, drept urmare în acest an va fi lansat site-ul internațional Cupio, disponibil în limba engleză și prin intermediul căruia produsele brandului vor putea fi comandate de oriunde.
Cupio a luat naștere în 2012 și, încă de la început, a comercializat produse și instrumente profesionale pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj și îngrijirea corpului. Businessul început de Raluca și Răzvan Ștefănescu printr-o investiție de doar 10.000 de euro într-o platformă online, prin care erau comercializate în principal oje și lacuri pentru unghii, dar și produse de îngrijire a corpului, a dobândit o notorietate din ce în ce mai mare, odată cu dezvoltarea portofoliului de produse și a serviciilor oferite clienților.
După un an de activitate, Cupio a ajuns la șapte angajați, trei magazine fizice și o cifră de afaceri de 120.000 de euro. În portofoliul brandului intră acum peste 10.000 de cosmetice profesionale, dar este dezvoltat permanent în acord cu nevoile clienților, tendințelor și inovațiilor din domeniu.