Adam Foods cumpără producătorul polonez de biscuiți Dr. Gerard

Grupul Adam Foods Biscuit, care deține branduri precum Cuétara și Artiach, a finalizat achiziția Dr. Gerard, unul dintre cei mai mari producători de biscuiți și napolitane din Europa Centrală și de Est, scrie World Bakers. Adam Foods cumpără producătorul polonez de biscuiți Dr. Gerard

“Achiziția Dr. Gerard este un pas important în dezvoltarea activității internaționale, contribuind la creșterea businessului și a inovațiilor, respectiv crearea de noi rețete, mai gustoase, de biscuiți”, a spus José Manuel Faría, CEO Adam Foods.

Adam Foods este o companie spaniolă, specializată în producția și comercializarea de biscuiți, pateuri, prăjituri, pâine, fiind principalul producător de biscuiți din Spania și Portugalia cu branduri precum Cuétara, Artiach or Birba, La Piara, Granja San Francisco, Phoskitos, Aneto și Panrico. Compania are peste 1.400 de angajați și zece centre de producție – opt în Spania (Țara Bascilor, Cantabria, Madrid și Catalonia) și două în Portugalia. Produsele sunt comercializate în peste 75 de țări, cu o cifră de afaceri de 350 milioane de euro.

Citiți și: Schimbarea la față în categoria de snackuri dulci

Dr. Gerard este unul dintre cei mai importanți producători de biscuiți și napolitane din Polonia și din regiunea Europei Centrale și de Est. Portofoliul companiei include peste 200 de produse, realizate în două fabrici - Międzyrzec Podlaski și Radzyń Podlaskie. Produsele sunt exportate în aproape 50 de țări, compania având vânzări de 130 de milioane de euro, 1.100 de angajați și subsidiare în Ungaria și România.

Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Deși un an provocator, 2024 va reprezenta pentru Morad Foods o perioadă de consolidare și dezvoltare, deopotrivă. După ce a preluat brandurile...
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
După cel mai bun an din istoria companiei de aproape 33 de ani, cu venituri de peste 1 miliard de lei și un profit record pentru sector, și cu o...
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Schimbarea la față în categoria de snackuri dulci
Schimbarea la față în categoria de snackuri dulci
După doi ani de creștere, piața de snackuri dulci are în față o perioadă cu provocări multiple, tendința fiind ca volumul vânzărilor să...
Andreea Bogdan, Mondelēz International: Comerțul tradițional își consolidează importanța în vânzări
Andreea Bogdan, Mondelēz International: Comerțul tradițional își consolidează importanța în vânzări
Creștere și consolidarea poziției - acestea sunt cuvintele care descriu evoluția Mondelēz pe piața din România în primul semestru,...
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Pe o piață bazată pe puterea brandului și prea puțin sensibilă la promoții, modificarea comportamentului de consum rescrie ratele de creștere...