5 to go intră în categoria de capsule pentru cafea

5 to go își extinde portofoliul și intră în categoria de capsule pentru cafea cu o gamă de produse, dedicată segmentului de retail. Disponibile pentru început în trei sortimente compatibile Nespresso - Colombia L’esperienza, Urban Crema și Esclusivo – capsulele din această gamă au fost dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor, fiind menite să aducă la un alt nivel experiența cafelei băute acasă.  5 to go intră în categoria de capsule pentru cafea

Dezvoltarea permanentă a gamei de produse și extinderea operațiunilor în retail sunt obiective importante pentru 5 to go și parte din strategia de dezvoltare a companiei, care se concentrează pe trei direcții strategice: notorietate, inovație și calitate.

„Am lucrat timp de aproape un an la acest nou produs, capsulele 5 to go, pentru a ne asigura că redă gustul autentic caracteristic 5 to go, astfel încât consumatorii noștri să se bucure de cea mai intensă aromă chiar și atunci când nu pot ajunge în cafeneaua preferată. Capsulele sunt soluția ideală pentru consumatorii activi, care au nevoie de branduri și gusturi pe care să se poată baza, indiferent că e 5 dimineața sau sunt zile în care cafenelele sunt închise. Vestea bună este că pregătim două noi arome pentru capsulele compatibile Nespresso și suntem în proces de dezvoltare a capsulelor compatibile Dolce Gusto, tocmai pentru a facilita accesul unui număr cât mai mare de consumatori la experiența intensă 5 to go, indiferent că aleg să vină în cafenelele noastre sau să savureze o cafea bună în intimitatea propriei locuințe. Obiectivul este de a obține acoperire numerică în retailul modern, cu un target de prezență de 30% în primul an de la lansare”, a declarat Radu Savopol, cofondator
5 to go.

Gama de capsule 5 to go este poziționată premium și se adresează consumatorilor tineri, persoane active social, cu un stil de viață echilibrat, care apreciază brandurile românești și caută cele mai bune produse, la un preț accesibil. Colombia L’esperienza are o textură cremoasă, notele fine de citrice și caramel ale cafelei Colombia Single Origin aflându-se în topul celor mai apreciate sortimente. Urban Crema este un mix între notele fine, dulci și cremoase ale cafelei Arabica și gustul puternic și amărui, cu un touch de ciocolată, al cafelei Robusta, rezultatul fiind o explozie de arome memorabile. Esclusivo 100% Arabica te inspiră cu notele fine de ciocolată și aroma romantică, ideală pentru ritualul de dimineață.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a ajuns la peste 350 de cafenele și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Fondatorii 5 to go sunt Radu Savopol și Lucian Bădilă, antreprenori care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
5 to go a înregistrat o creștere majoră a vânzărilor și a cifrei de afaceri în 2023, până la valoarea de 40 de milioane de euro la final de...
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go își extinde orizonturile de business odată cu preluarea unei minirețele de vending snacks, pe care o va dezvolta sub brandul Fast Shop...
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează un nou produs pentru segmentul retail, unic în categoria sa în România. Este vorba despre cutia de 1L de frappe. Ca urmare a...
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour prin care își consolidează prezența în retail. Această colaborare se...
Freshful by eMAG listează produsele din gama de retail 5 to go
Freshful by eMAG listează produsele din gama de retail 5 to go
Freshful listează în platformă produsele din gama de retail 5 to go, începând cu luna noiembrie. Cei peste 55.000 de clienți Freshful pot...
5 to go vrea vânzări de 1 milion de euro în retail în 2023
5 to go vrea vânzări de 1 milion de euro în retail în 2023
5 to go și-a setat atingerea pragului de 1 milion de euro cifră de afaceri în retail pentru anul viitor, în contextul în care pentru 2022...