4 din 10 dresuri vândute în retailul modern sunt Laura Baldini

Laura Baldini a înregistrat o cotă de piață de 40,5% pe segmentul ciorapilor de damă în retailul modern în primele opt luni ale lui 2014, în timp ce cota următorului brand individual din clasament a fost de 9%, potrivit unui sudiu Nielsen citat de importatorul acestor produse. 4 din 10 dresuri vândute în retailul modern sunt Laura Baldini

”Ne clasăm pe locul întâi pentru că ne înțelegem clientele și încercăm să le oferim acele produse de care au nevoie. Din anul 2008 și până în prezent, cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 330%”, a declarat Costel Băghină, Managerul General al firmei Logitrade, importatorul brandului Laura Baldini în România.

Producătorul Laura Baldini deține în portofoliu o colecție de ciorapi alcătuită din cinci linii distincte: Office, Elegante, Colorissima, Glamour și Speciale. Recent, Logitrade și-a extins oferta de produse prin adăugarea colecției La Rosa – cealaltă marcă a producătorului Laura Baldini.

Produsele Laura Baldini și La Rosa sunt prezente în majoritatea rețelelor de retail modern (Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Penny, Profi, Selgros), sistemul de distribuţie acoperind în acest moment peste 1.600 de puncte finale de vânzare din întreaga țară.

Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Brandul Laura Baldini estimează vânzări cu 25% mai mari în perioada de Black Friday
Brandul Laura Baldini estimează vânzări cu 25% mai mari în perioada de Black Friday
Laura Baldini, cel mai cunoscut nume de ciorapi de damă din România, a pregătit în luna noiembrie reduceri de până la 50% pentru produsele...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...
„Produs local”, între percepție și realitate
„Produs local”, între percepție și realitate
Încă de la începutul pandemiei, produsele locale s-au întors în atenția consumatorilor din dorința de a sprijini economia locală, micile...