2019, cel mai bun an pentru businessul Julius Meinl
Cu o creștere a vânzărilor de 4,5% și o creștere a profitului de 15%, 2019 a reprezentat pentru Julius Meinl cel mai bun an din istoria companiei. Cât despre 2020, pandemia are deja un impact major în special asupra consumului out-of-home.
„Cum era de așteptat, având în vedere blocarea globală, restricțiile de distanțare socială și impactul financiar personal asupra cheltuielilor consumatorilor, a existat o scădere semnificativă a vânzărilor și consumului în afara casei. Pe termen scurt, este posibil ca industria să simtă efectele acestui lucru, totuși există încă motive pentru a fi plini de speranță. Creșterea vânzărilor online demonstrează faptul că cererea consumatorilor de cafea de înaltă calitate, ca produs premium mai accesibil, rămâne și are potențialul de a alimenta creșterea pe termen lung”, susține Christina Meinl, Head of Innovations la Julius Meinl.
Cercetările recente comandate de către Asociația Cafelei de Specialitate (SCA) sub președinția Christinei Meinl, indică o creștere a consumului la domiciliu, în timp ce consumul în afara casei s-a adaptat, respectând noi reguli și măsuri de distanțare socială. Cercetarea a evidențiat, de asemenea, alte modificări ale comportamentelor de cumpărare ale consumatorilor, care indică recuperarea, cum ar fi o creștere semnificativă (5,38%) a achizițiilor de tip ridicare comandă (servire to-go) și a achizițiilor online.
Julius Meinl, o afacere de familie înființată în 1862 în Austria, activează în peste 70 de țări la nivel mondial, în 40 dintre acestea se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, România și Dubai. Compania are peste o mie de angajați și aproximativ 50 de mii de clienți la nivel mondial.
În 2019, Julius Meinl a înregistrat o cifră de afaceri de 186 de milioane de euro.