2019, cel mai bun an pentru businessul Julius Meinl

Cu o creștere a vânzărilor de 4,5% și o creștere a profitului de 15%, 2019 a reprezentat pentru Julius Meinl cel mai bun an din istoria companiei. Cât despre 2020, pandemia are deja un impact major în special asupra consumului out-of-home. 2019, cel mai bun an pentru businessul Julius Meinl

„Cum era de așteptat, având în vedere blocarea globală, restricțiile de distanțare socială și impactul financiar personal asupra cheltuielilor consumatorilor, a existat o scădere semnificativă a vânzărilor și consumului în afara casei. Pe termen scurt, este posibil ca industria să simtă efectele acestui lucru, totuși există încă motive pentru a fi plini de speranță. Creșterea vânzărilor online demonstrează faptul că cererea consumatorilor de cafea de înaltă calitate, ca produs premium mai accesibil, rămâne și are potențialul de a alimenta creșterea pe termen lung”, susține Christina Meinl, Head of Innovations la Julius Meinl.

Cercetările recente comandate de către Asociația Cafelei de Specialitate (SCA) sub președinția Christinei Meinl, indică o creștere a consumului la domiciliu, în timp ce consumul în afara casei s-a adaptat, respectând noi reguli și măsuri de distanțare socială. Cercetarea a evidențiat, de asemenea, alte modificări ale comportamentelor de cumpărare ale consumatorilor, care indică recuperarea, cum ar fi o creștere semnificativă (5,38%) a achizițiilor de tip ridicare comandă (servire to-go) și a achizițiilor online.

Julius Meinl, o afacere de familie înființată în 1862 în Austria, activează în peste 70 de țări la nivel mondial, în 40 dintre acestea se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, România și Dubai. Compania are peste o mie de angajați și aproximativ 50 de mii de clienți la nivel mondial.

În 2019, Julius Meinl a înregistrat o cifră de afaceri de 186 de milioane de euro.

 

Ruxandra Târlescu Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Promoțiile, principalul motiv pentru care consumatorii aleg să schimbe brandul cumpărat
Adaptarea la schimbările în comportamentul cumpărătorilor și presiunea de a menține prețurile la un nivel acceptabil, concomitent cu...
Julius Meinl se alătură inițiativei Coffee & Climate
Julius Meinl se alătură inițiativei Coffee & Climate
Julius Meinl, furnizor de cafea premium, se alătură inițiativei Coffee&Climate (c&c), marcând astfel o etapă importantă în eforturile...
Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
O categorie care pare să urmeze trendurile inovației și premiumizării din anii anteriori, cafeaua se bucură de fidelitate din partea...
Julius Meinl, creștere de 50% a vânzărilor în retailul modern
Julius Meinl, creștere de 50% a vânzărilor în retailul modern
Producătorul de cafea Julius Meinl a raportat pe piața locală o creștere de 50% a vânzărilor valorice în retailul modern în primele nouă...
Sorin Brînzan, Julius Meinl: „Succesul vine când ești înconjurat de oamenii potriviți”
Sorin Brînzan, Julius Meinl: „Succesul vine când ești înconjurat de oamenii potriviți”
„Oricât de bun ai fi, ai nevoie întotdeauna ca cineva să aibă încredere în tine”, spune Sorin Brînzan când se gândește la lecțiile pe...
Sorin Brînzan preia conducerea Julius Meinl România
Sorin Brînzan preia conducerea Julius Meinl România
Sorin Brînzan a preluat, la începutul lunii aprilie, conducerea businessului Julius Meinl pe plan local. Anterior acestei numiri, Sorin Brînzan a...