FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > FINALIST PROGRESIV AWARDS: Verdino lansează burgerul plant-based

FINALIST PROGRESIV AWARDS: Verdino lansează burgerul plant-based

Noul produs Verdino duce noțiunea plant-based într-o zonă care  era considerată proprie doar cărnii animale. Fiind doar din plante, acest produs este unul sustenabil, cu o amprentă minoră de carbon asupra mediului. Mai mult, burgerul Verdino are aceeași cantitate de proteine ca și echivalentul din carne, adică 20 de grame pe 100 de grame de produs.

Produsul este comercializat atât fresh, cât și congelat iar ambalajul este din plastic reciblabil și carton. Burgerul Verdino este distribuit în Metro, Carrefour, cora, Carrefour, Kaufland, Penny și în Lidl cu ocazia campaniilor specifice. Totodată, produsul este comercializat și online, pe www.verdinoshop.ro.

Compania Salconserv Food, deținută de oamenii de afaceri Raul Ciurtin și Eberhart Răducanu, a investit trei milioane de euro în brandul Verdino. Acesta conţine o gamă cu peste 30 de produse, toate pe bază de proteină de mazăre, care substituie carnea. Salconserv Food pariază astfel pe mâncarea viitorului, tot mai căutată și consumată la nivel global.

Produsele Verdino – printre care burgeri, mici, carne tocată, cârnaciori, dar şi brânzeturi - oferă aceleași satisfacții iubitorilor de carne, având un gust similar și aceeași textură. În afara faptului că nu conțin carne sau lapte, produsele Verdino sunt bogate în fibre și proteine și sunt fără lactoză, soia și organisme modificate genetic.

Compania Salconserv Food a început producția la sfârșitul anului 2018, încheind 2019 cu o cifră de afaceri de 8,3 milioane de lei și 80 de angajați și estimează o creștere de până la 12,2 milioane de lei în 2020.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content