Fater Group România, producătorul ACE, cifră de afaceri de peste 20 milioane de euro în acest an
Fater Group, producătorul produselor de curățenie ACE, estimează vânzări de peste 20 milioane de euro pe piața locală în acest an, cu 37% în plus față de anul trecut, ca urmare a cererii fără precedent pentru produse de igienizarea casei în contextul pandemiei.
”Pronosticurile noastre indicau o creștere, căci ne aflăm pe un trend ascendent în ultimii 5 ani. Dar orice așteptări aveam au fost depășite cu mult. Astfel, cea mai mare creștere am înregistrat-o în perioada martie-iunie, când vânzările produselor igienizante ACE s-au dublat față de aceeași perioadă a anului precedent. Probabil am fi avut o creștere chiar mai mare, dacă am fi avut stocuri mai mari. Printr-o mobilizare de amploare a colegilor din fabrici și partenerilor noștri am reușit să punem în mișcare toate resorturile pentru a livra în termen cât mai scurt produsele solicitate”, detaliază Marian Nedelea, Commercial Manager Central Europe HUB, Fater Group.
Produsele care au performat cel mai bine în acest an au fost ACE Clor, datorită puterii de igienizare sporite. De asemenea, s-a bucurat de vânzări record și ACE Ultra atât în varianta spray, cât și gel. Nu în ultimul rând, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor față de anul precedent pentru produsul ACE Colors, aditiv igienizant pe bază de oxigen activ, cu eficiență în scoaterea petelor și reîmprospătarea intensității culorilor rufelor colorate. De altfel, precizează Marian Nedelea, potrivit datelor de piață Nielsen Retail Audit, Jun2020, în România ACE este lider în categoria înălbitorilor, și totodată are cea mai dinamică creștere față de anul trecut pe segmentul aditivilor pentru rufe.
În ceea ce privește trendurile de consum, ”în categoriile home care și laundry, prețul și promoțiile joacă un rol important în decizia de achiziție. Iar incertitudinea economică generată de criza sanitară favorizează cu atât mai mult un comportament cumpătat de achiziție în rândul consumatorilor. Însă prețurile accesibile ale produselor din portofoliul ACE sunt un atu, așa că această atitudine pragmatică a românilor ne favorizează”, afirmă reprezentantul Fater Group.
El detaliază că în 2014, când Fater Group a preluat brandul ACE, portofoliul local existent includea doar șase produse, iar în prezent acesta a fost extins la 37 de produse, de la cele pentru curățarea pardoselilor, a băii și a bucătăriei, și până la cele pentru scoaterea petelor de pe țesături și igienizarea hainelor.
Fater Group este o companie italiană în parteneriat cu Procter & Gamble și Angelini Group, care fabrică și distribuie produsele brandului ACE în 39 de țări din Europa. Grupul este lider de piață în Europa pe segmentul înălbitorilor si investește anual circa 4% din cifra de afaceri în inovație și cercetare pentru dezvoltare de produse.
Adaugă comentariu nou