Farmec, vânzări de peste 10 milioane de lei pe online în S1
În primul semestru al acestui an, platforma de e-commerce a Farmec, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de cosmetice, a înregistrat peste 80 de mii de comenzi online, în valoare totală de peste 10 milioane de lei. Cele mai căutate produse au fost cele din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital Tratament Expert, Nufăr, Gerovital Sun și Aslavital.
Alimentat de creșterea comenzilor online, Farmec continuă dezvoltarea platformelor de e-commerce și anunță relansarea site-ului și lansarea propriei aplicații mobile, precum și diversificarea modalităților de livrare.
Atât aplicația, cât și noul site vor avea un design modern și mobile responsive, care facilitează experiența utilizatorului, prin adaptarea la nevoile lui și pun la la dispoziție o nouă funcționalitate, Wishlist și integrează o secțiune extinsă de sfaturi din partea specialiștilor, Beauty Advisor.
În plus, site-ul și aplicația oferă beneficii și surprize multiple pentru consumatorii care își gestionează comenzile dintr-un cont de utilizator, unde pot accesa oferte exclusive, primesc spre testare produse noi și minimostre și acumulează puncte de fidelitate, care se transformă ulterior în discount de până la 15% la cumpărături online.
„În procesul de shopping, personalizarea este unul dintre cele mai puternice trenduri. Din acest motiv, atunci când am creat site-ul, am avut în focus utilizatorul și călătoria lui printre produse cât mai indivizualizată și intuitivă. Structura site-ului oferă o navigare facilă și permite o căutare și vizualizare rapide după cuvinte cheie. În plus, am acordat o atenție specială secțiunii Beauty Advisor, în cadrul căreia răspundem tuturor întrebărilor și oferim recomandări de rutine de îngrijire, după nevoile fiecăruia”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.
Lansarea aplicației și modernizarea site-ului fac parte din strategia companiei de extindere pe segmentul de e-commerce. Farmec va investi aproape 14 milioane de lei în acest an, dublu faţă de 2020, în diversificarea portofoliului, rețeaua de distribuție și îmbunătățirea modalităților de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din rețeaua proprie de magazine sau din rețeaua de lockere a firmelor de curierat partenere.
![Farmec, afaceri de peste 71 mil. euro în 2023](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/04/farmec-productie-400x250.jpg)
![Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2024/03/magazingerovital-clujvivo_002-400x250.jpg)
![Farmec continuă expansiunea pe piața din București](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/10/magazinul_gerovital_mega_mall-400x250.jpg)
![Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/05/farmec_11-400x250.jpg)
![Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/03/farmec-online-400x250.png)
![Farmec, creștere cu 80% a vânzărilor online în 2020](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/01/farmec_0-400x250.png)