FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice

Farmec a investit jumătate de milion de euro într-o nouă gamă de cosmetice

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a investit 500 de mii de euro în cercetare, design și comunicare, pentru lansarea Gerovital Must Have, o gamă bazată pe ingrediente active în concentrații mari și pe tehnologie de ultimă generație. Devine astfel prima companie autohtonă care produce acest tip de cosmetice. Lansată sub conceptul „Știință pură. Îngrijire profundă. Must be Gerovital”, gama duce mai departe tradiția cercetării Gerovital, prin formule clinice eficiente și inovatoare, accesibile pentru îngrijirea acasă.

De la niacinamidă, la peptide, cafeină, vitamina C și AHA, gama reunește ingrediente recunoscute pentru eficiența lor dovedită și experiența consacrată a brandului Gerovital în produse de îngrijire. Gerovital Must Have conține șase produse, dintre care patru seruri concentrate, precum și două creme hidratante pentru ten.

„Brandul Gerovital a rămas de peste 50 de ani în topul preferințelor românilor în special datorită cercetării riguroase din spate și a forței inovatoare – astfel, și noua gamă Gerovital Must Have este puternic ancorată în știință și tehnologie. Astăzi, mai mult ca oricând, oamenii se informează în detaliu despre produse și procesele sau materiile din spatele lor, așteaptă transparență și asumare din partea unui brand. Astfel, și în industria de cosmetice este tot mai pregnant trendul produselor clean și concentrate, cu ingrediente active, care să livreze rezultate concrete. Noile produse Must Have sunt ceea ce se poate numi – o esență tare într-un ambalaj minimalist și practic”, a declarat Tudor David, Director de Marketing al Farmec. 


Citește și Anduranță cu amprentă locală: cum au trecut businessurile românești proba timpului


Prin acest nou concept, Gerovital are ca obiectiv întinerirea targetului, adresându-se în principal tinerilor din generația Z, care vor să arate și să se simtă bine, în concordanță cu ultimele trenduri. Aceștia sunt la curent cu toate inovațiile, deschiși către experimentare și nou și orientați către branduri dinamice, etice, care comunică onest în spațiul virtual. Astfel, campania de comunicare pentru gama Gerovital Must Have va avea o componentă digitală puternică.

Conceptul de comunicare este relevat pentru generația Z și a pornit de la nevoia acută de diferențiere prin identificarea unui beneficiu emoțional relevant, păstrând în același timp norma categoriei, axată pe rezultate.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În luna august 2022, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Iași, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content