FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > eMAG, creștere de 10% a vizitelor în această vară. Ce produse au ales consumatorii

eMAG, creștere de 10% a vizitelor în această vară. Ce produse au ales consumatorii

În perioada iunie-august 2022, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite, în creștere cu 10% față de vara anului trecut. În vara acestui an, consumatorii și-au păstrat obiceiurile de shopping dobândite în ultimii doi ani, dar au avut un focus mai mare pe achiziția articolelor destinate deplasărilor sau timpului petrecut în natură.

În această perioadă, clienții eMAG au comandat cu 30% mai multe articole din categoria auto, cu 20% mai multe articole de voiaj și cu 21% mai mult pentru achiziția de articole destinate practicării ciclismului. Totodată, creșteri notabile, de 28%, s-au înregistrat în perioada iunie-august 2022 și la articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Oamenii au nevoie de soluții cât mai personalizate, care să corespundă nevoilor lor din orice moment, iar comerțul online a arătat că are această capacitate de a se adapta în funcție de context, venind în întâmpinarea lor cu servicii simple și accesibile, care să le faciliteze accesul la un stil de viață cât mai bun.  Pentru a-i susține, am crescut numărul promoțiilor pe care le oferim constant clienților pentru o gamă de produse extrem de largă, mai mare decât a unui întreg hipermarket: un eveniment de shopping pe care îl organizăm in fiecare luna include peste 100.000 de oferte cu discount, iar noi avem câteva astfel de evenimente în fiecare lună, pe lângă multitudinea de oferte zilnice”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Citește și: eMAG, investiții de 2,2 miliarde lei în următorii doi ani

La începutul verii, eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații de ecommerce - eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful -  dar prețul a rămas același, de 99 de lei pe an, adică 8,25 de lei pe lună. Potrivit datelor eMAG, costul abonamentului valabil un an a fost amortizat în prima lună de către utilizatorii noi, care au reușit să economisească 110 lei. Clienții noi care beneficiază de abonamentul Genius în patru aplicații realizează, în medie, în prima lună, 1,8 comenzi în eMAG, trei comenzi în Tazz, 1,8 în Fashion Days și 2,4 în Freshful.

76% dintre comenzile realizate de clienții Genius au fost plasate de pe telefonul mobil, cu 12% mai mult comparativ cu vara anului trecut, iar 72% dintre comenzi sunt livrate la easybox, în creștere cu 17%, reflectând creșterea timpului petrecut în afara casei. De altfel rețeaua easybox dezvoltată de Sameday a ajuns la peste 3.332 de unități, iar unul din doi clienți eMAG aleg această modalitate de livrare simplă și rapidă.

Top cele mai vândute categorii de pe eMAG în vara lui 2022

• Auto
• Produse de îngrijire și machiaj
• Birotică și papetărie
• Hrană și produse pentru animale
• Telefoane și accesorii
• Haine și încălțăminte pentru copii
• Aparate foto-video
• Produse de igienă
• Tehnologie smart
• Biciclete și echipament pentru ciclism
• Articole voiaj
• Produse de curățenie
• Console de gaming
• Tablete

În topul celor mai vândute categorii de produse de pe eMAG în vara acestui an se numără și produse FMCG, această categorie fiind de interes pentru comerciantul online, după cum declara Stejara Pîrcan într-un interviu acordat Progresiv. Zona FMCG reprezenta la începutul anului 2022 10% din vânzările eMAG și prezenta un potențial uriaș de creștere. 

"În cadrul eMAG, zona de FMCG adună categoriile de beauty, igienă, produse medicale și aparatura aferentă acestor soluții și zona de consumabile de casă, unde includem produse pentru copii, de curățenie, petshop, băuturi, cafea și zona de dryfood, care cuprinde produse de bază în primă fază și pe care dorim să o dezvoltăm destul de mult. După o creștere foarte mare în 2020, 2021 a fost un an bun, ne-am extins foarte mult gama, adăugând băuturi alcoolice și non-alcoolice, dry food, suplimente și vitamine. Suntem în al doilea an de dezvoltare, încă mai avem de lucru, însă am crescut mult, iar comerțul online în FMCG a avut o creștere mai mare decât e-commerce total și chiar decât piața de FMCG. Dacă în ultimul caz vedem o creștere în medie de 5,6%, în e-commerce avansul cred că este de peste 10%. Penetrarea e-commerce-ului în FMCG e foarte mică, dacă în total piață non-food vorbim de 8% penetrare e-commerce în România, FCMG-ul este mult mai jos, iar atunci potențialul de creștere în anii următori este unul uriaș", spunea Stejara Pîrcan. Interviul complet poate fi citit AICI. 

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content