FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Elefant.ro, creștere cu 35% a cifrei de afaceri în 2020

Elefant.ro, creștere cu 35% a cifrei de afaceri în 2020

Retailerul online elefant.ro, operat de Elefant Online SA, a obținut în 2020 o cifră de afaceri de 235 milioane lei și un profit operațional de 5,7 milioane lei, în creștere cu 35% față de 2019. Conform estimărilor de la începutul exercițiului financiar, 2020 a fost și primul an în care compania a înregistrat profit. Potrivit reprezentanților, compania își propune depășirea unei cifre de afaceri de 300 de milioane de lei la finalul acestui an și un profit operațional de cel puțin 10 milioane lei.

În 2020, elefant.ro a reușit să își extindă rețeaua de livrare la peste 1.500 de puncte, prin parteneriatele încheiate cu easybox și Poșta Română. Tot în 2020, elefant.ro a investit în dezvoltarea centrului său de fullfilment din apropiere de București, majorând suprafața utilă cu 30%. Pentru 2021, finalizarea proiectului marketplace este unul dintre obiectivele majore ale companiei. Cumpărătorii vor avea astfel acces la mai multe categorii de produse. De asemenea, compania va investi în continuare în generarea unei experiențe cât mai bune clienților, de la navigarea pe dispozitivele mobile, până la comandă și livrare. În prezent peste 80% din traficul pe elefant.ro provine de pe telefoane și tablete, transmite compania.

În luna mai a anului trecut, elefant.ro și Profi au semnat un parteneriat pentru livrarea a 13 pachete care conțin alimente de bază, produse pentru micul dejun, produse de curățenie și igienă personală, hrană pentru animale, dar și snackuri și o gamă de alimente premium.

“2020 a început foarte bine pentru elefant.ro. Compania trecuse printr-o serie de investiții care au ajutat-o să-și consolideze poziția în piață și putea să înceapă un ciclu de creștere accelerată. Obiectivele au fost clare și sunt mulțumit că am reușit să nu ne abatem de la drumul nostru. Contextul general determinat de pandemie a favorizat întreaga piață de comerț online, dar la nivel de vânzări această influență s-a resimțit mai mult în al doilea trimestru al anului trecut și mai puțin în lunile care au urmat“, a declarat Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content