Dobrogea Grup are un nou Marketing Director

Dobrogea Grup, unul dintre principalii jucători pe piața locală de morărit și panificație, a numit-o recent pe Valeria Crețu în poziția de Marketing Director. Valeria activează în industria bunurilor de larg consum din 2008, prima sa experiență fiind în cadrul producătorului de ulei Bunge. Dobrogea Grup are un nou Marketing Director

Din poziția de Marketing Manager, Valeria este responsabilă de strategia de promovare pentru brandurile din portofoliul Dobrogea Grup în cadrul pieței locale. În continuare focusul companiei rămâne pe calitatea produselor și bineînțeles pe nevoile consumatorilor în categoriile în care compania activează.

„Mă bucur să fac parte din echipa Dobrogea Grup. Am șansa sa lucrez pentru prima dată pentru o companie 100% românească, cu branduri extrem de iubite și apreciate și, în același timp să fiu responsabilă de mai multe categorii, fiecare cu oportunitățile și provocările ei: biscuiți dulci, panificație, morărit, congelate. Am găsit o echipă ambițioasă, cu multe planuri de a evolua și ceea ce m-a impresionat foarte mult, cu o preocupare permanentă pentru calitate și rețete care să nu pună în pericol sănătatea consumatorilor”, a declarat Valeria Crețu. 

Înainte de a fi recrutată în echipa Dobrogea Grup, Valeria a acumulat experiență în companii cu notorietate în piața bunurilor de larg consum, precum Mogyi, Intersnack, Kandia și Bunge.

Dobrogea Grup este unul dintre cei mai mari producători de morărit și panificație pe plan local. Potrivit celor mai recente date financiare, compania a raportat în 2022 o cifră de afaceri de 182 de milioane de lei, în scădere cu 2,7% față de anul precedent și a raportat pierderi de 1,89 de milioane de lei.

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Biscuiții, o categorie în care puterea brandurilor își spune cuvântul
Dacă pentru categoria de biscuiți 2023 a fost un an bun nu același lucru se poate spune despre anul care urmează. Chiar dacă biscuiții au fost...
Produsele de morărit, o categorie sub presiune continuă
Produsele de morărit, o categorie sub presiune continuă
După un 2020 în care piața produselor făinoase a cunoscut un boom în vânzări, fenomen generat de contextul pandemic, anul acesta a fost unul...
Mihai Neagu preia conducerea Dobrogea Grup
Mihai Neagu preia conducerea Dobrogea Grup
Mihai Neagu, cel care a ocupat timp de patru ani poziția de Director General al producătorului de snackuri Mogyi România, preia începând cu data...
Dobrogea Grup: Capacitatea de producție este suficientă pentru a acoperi cererea
Dobrogea Grup: Capacitatea de producție este suficientă pentru a acoperi cererea
Dobrogea Grup, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de panificație și producătorul brandului Eugenia, susține că volumul de...