FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cristian Bostan este noul director al diviziei Procesare – Vânzare la Agricola

Cristian Bostan este noul director al diviziei Procesare – Vânzare la Agricola

Divizia Procesare – Vânzare, o nouă entitate apărută după reorganizarea activității operaționale a Agricola de la începutul acestui an, este condusă începând cu 1 septembrie de Cristian Bostan. Noua divizie integrează activitățile de abatorizare și vânzări.

Cristian Bostan are o experiență managerială de 18 ani în Danone unde a coordonat proiecte naționale și internaționale, iar în echipa Agricola a venit în urmă cu 6 luni.

„Pentru mine este un nou început, cu responsabilități mari și care presupune un teritoriu nou, piața cărnii, interesant de explorat. Am avut câteva luni în care am luat contact direct cu noul mediu de lucru, cu noii colegi, cu valorile companiei. Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor. Agricola este un brand cunoscut și puternic și sunt convins că împreună cu echipa valoroasă pe care am gasit-o aici vom avea succes”, a spus Cristian Bostan.

„Brandul Agricola în momentul de față este unul puternic; scorează foarte bine în indicatorii de notorietate și intenție de cumpărare specifici cercetărilor de piață. E normal ca oamenii să-și urmeze visurile, iar noi, la Agricola, prețuim oamenii raționali și oamenii cu viziune. De-a lungul timpului am generat condițiile creării unei echipe operaționale valoroase, iar atunci când simțim nevoia avem și inițiativa completării echipei. Consider astfel că atragerea lui Cristian Bostan în echipa Agricola, cu responsabilități majore în activitatea Diviziei Procesare - Vânzare este un pas important în optimizarea resurselor noastre operaționale, a strategiei pe care o conturăm în vederea consolidării poziției brandului Agricola în piață”, a declarat și Grigore Horoi, președintele Agricola.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content