FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023

Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei, marcând o creștere cu 8% față de anul anterior. În pofida unui context socio-economic dificil, compania estimează menținerea ritmului de creștere și în acest an, mizând pe abordarea unor noi segmente de piață și investind în noi lansări. Astfel, ținta la nivelul cifrei de afaceri printru acest an se ridică la circa 13,8 milioane de lei.

Prima lansare de anul acesta este reprezentată de gama Good Skin, creată special pentru consumatorii tineri. Good Skin cuprinde opt produse de îngrijire a tenului, cu o sortimentație de geluri, seruri și creme care oferă posibilitatea de a crea rutine zilnice dedicate unor nevoi specifice – de la hidratare, energizare, luminozitate, până la reducerea acneei sau prevenirea apariției ridurilor.

”Prin lansarea Good Skin, alături de alte lansări programate pentru acest an, compania își propune să abordeze noi categorii de consumatori și să mențină evoluția businessului pe un trend ascendent”, spune Margareta Carp, Marketing Manager Cosmetic Plant. 


Te-ar putea interesa și: Vânzările din piața FMCG se mențin pe o pantă ascendentă și în 2022, alimentate de inflație


Noua gamă este formată din Cleansing gel, patru seruri cu concentrații mari de ingrediente active, StopAcne Gel și două creme pentru față, cu conținut mare de ingrediente naturale.

Toate produsele din gama GOOD Skin sunt acum disponibile pe https://cosmeticplant.ro/, iar în curând vor fi și pe rafturile magazinelor din comerțul modern, precum și în farmacii și magazine naturiste.

Cu o tradiție de peste 30 de ani, Cosmetic Plant este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, Dr. Susana László. Cu un portofoliu de peste 150 de produse, compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Farmacia Tei, Dr. Max și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content