FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Cora extinde serviciul de comenzi online și la Ploiești

Cora extinde serviciul de comenzi online și la Ploiești

Retailerul Cora România extinde serviciul de comenzi online cora.ro cu livrare la domiciu la Ploiești, acesta fiind al cincilea oraș în care francezii oferă acest serviciu după București, Constanța, Cluj și Bacău.

„Prin deschiderea cora.ro la Ploiești, suntem cu un pas mai aproape de îndeplinirea obiectivului nostru de a consolida serviciul de  shopping online. Spuneam că ne vom concentra pe dezvoltarea acestui segment, care are un mare potenţial în România. Ne-am propus să lansăm acest serviciu, în timp, în toate cele 11 magazine din țară.  Ploiești este un magazin important pentru grupul nostru, încă din 2013, de la inaugurare, și vrem să ne asigurăm că oferim comunității locale cele mai bune și inovatoare servicii ale noastre”, a declarat Thierry Destailleur, directorul general al Cora România.

Comanda este livrată la domiciliu în schimbul sumei de doar 15 lei. Serviciul acoperă orașul Ploiești, dar și peste 30 de alte localităţi: Găgeni, Tătărani, Blejoi, Bucov, Păulești, Brazi, Valea Călugărească, Urlați, Bărcănești, Ploieștiori, Parcul Industrial Ploiești, Strejnicu, Târgșoru Nou, Boldești Scăeni, Plopu, Lipănești, Târgșoru Vechi, Puchenii Mici, Puchenii Mari, Măgurele, Gorgota, Plopeni, Balta Doamnei, Ciolpani, Snagov, Cornu, Câmpina, Gherghița, Breaza, Târgoviște, Comarnic, Sinaia.

Pe site-ul cora.ro sunt listate peste 30.000 de produse, de  la fructe şi legume proaspete, produse din carne, peşte, lactate, dulciuri, băuturi, la produse cosmetice, pentru casă şi familie, pentru îngrijirea copiilor şi pet shop.

Parte a grupului Louis Delhaize, Cora România este prezentă pe piața românească din 2003. Retailerul operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, Cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Compania a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 1,74 miliarde de lei, în creștere cu 1,2 % față de anul 2015, însă a înregistrat pierderi de 5,8 milioane de lei.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content