FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase, este disponibilă în retail, la Carrefour

Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase, este disponibilă în retail, la Carrefour

Vinurile din colecția Nasty, semnate de Ilie Năstase și produse de crama Domeniile Prince Matei, sunt disponibile începând cu luna iulie, doar la Carrefour, prin programul Deschidem Vinul Românesc, dezvoltat de retailerul francez. Colecția poate fi descoperită în hypermarketurile Carrefour Băneasa și Corbeanca, în zona special dedicată vinurilor, WineSquare. Carrefour este singurul retailer din România ce găzduiește vinurile din colecția Nasty. 

„Ne bucurăm să oferim clienților Carrefour încă un vin de excepție prin programul Deschidem Vinul Românesc, un vin semnat de campionul care a scris istorie pentru România. Acesta este și unul dintre obiectivele pe termen lung ale programului nostru. Colecția Nasty ne dovedește încă o dată valorea vinului autohton și potențialul pe care îl are de a câștiga un meci important, acela de a deveni un brand de țară. Cele trei cupaje din colecție au fost create din soiuri deosebite, perfecte pentru a sărbători fiecare poveste de succes”, a declarat Vincent Arnault, Director Achiziţii şi Supply Chain Carrefour România.    

Colecția Nasty reunește trei vinuri produse de crama Domeniile Prince Matei, o cramă din Muntenia, Dealu Mare. În WineSquare Carrefour Băneasa și Corbeanca se vor regăsi Nasty Cuvée Alb (Fetească Albă și Fetească Regală), Nasty Cuvée Rosé (Cabernet Sauvignon, Pinot Noir și Fetească Neagră), Nasty Cuvée Roșu (Merlot, Cabernet Sauvignon și Fetească Neagră). 

Deschidem Vinul Românesc este un program național pe termen lung, dezvoltat de Carrefour România, cu misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului. Experții în vin ai programului călătoresc în țară vizitând crame, de la cele mai cunoscute mărci, până la micile afaceri ale familiilor de producători locali, în căutare de noi vinuri pe care să le promoveze la nivel național. După ce aceștia degustă și selectează vinurile, consultanții programului sprijină vinificatorii în eforturile de branding, promovare și distribuție, pentru a pătrunde cu succes în retailul modern.

De la debutul din 2019, peste 200 de etichete s-au alăturat programului, unele noi în retail, unele vândute exclusiv în Carrefour la nivel național și unele premiate la concursuri internaționale de vinuri, precum International Wine Contest Bucharest, Concours Mondial de Bruxelles, International Wine Challenge sau Decanter World Wine Awards.

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content