FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola se reinventează pentru a targeta mai bine generația tânără

Coca-Cola se reinventează pentru a targeta mai bine generația tânără

Gigantul Coca-Cola lansează la nivel global o nouă filosofie de brand și o platformă pentru o mai bună targetare a generației tinere, în timp ce logoul companiei a fost și el "împrospătat", scrie Retaildetail.eu.

Prin noua filosofie de brand - ''Real Magic'' – producătorul de băuturi răcoritoare vrea să celebreze ''adevarata magie a omeniei'' și se adresează tinerilor din întreaga lume. Potrivit companiei, generația tânără este cea care ''experimentează numeroase contradicții în căutarea aromoniei și a contactului cu alți tineri într-o lume din ce în ce mai divizată și virtuală''.

De asemenea, logoul companiei trece printr-o transformare: literele vor fi orientate mai mult spre interior, ca într-o îmbrațișare. Ultima lansare a unei platforme globale de brand a avut loc în anul 2016.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content