FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola lansează o nouă gamă de băuturi carbonatate în SUA

Coca-Cola lansează o nouă gamă de băuturi carbonatate în SUA

Coca-Cola își exinde portofoliul de băuturi cu un nou brand - Bar Nøne – care targetează consumatorii de bere, vin și cocktailuri prin aromele propuse, scrie Drinks-insight-network.com.

Sortimentația cuprinde băuturi cu diferite arome precum Spiced Ginger Mule, Bellini Spritz, Dry Aged Cider și Sangria.

“Nu ne adresăm unui anumit tip de public, ci unei mentalități”, afirmă reprezentanții companiei.

Produsul a fost lansat pe piață după doar zece luni de cercetare. Bar Nøne este disponibil pentru moment doar în câteva magazine, restaurante și locații specializate din Atlanta.

Potrivit studiilor de piață, 18% dintre consumatorii americani adulți nu mai consumă alcool, în timp ce 35% dintre cei care cumpără băuturi alcoolice se orientează din ce în ce mai mult spre produse non-alcoolice. Aceste tendințe sunt vizibile în cazul generației Millennials, care consumă mai puține băuturi cu alcool decât generația X, în timp ce consumatorii din generația Z sunt cei mai puțin dispuși să opteze pentru băuturi alcoolice.

Sursa foto: Coca-Cola Company

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content