FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde

Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde

Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde. Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde vor fi comunicate împreună în campania de marketing. Ambele băuturi vor fi disponibile pe rafturile din România începând cu luna aprilie, în ambalaje din PET reciclat de 500 ml și 2l, dar și la doze de 330 ml.

„Suntem încântați să le oferim celor care iubesc gustul unic Coca-Cola nu una, ci două variante prin care se pot bucura de băutura preferată într-o experiență fresh și delicioasă. Invităm consumatorii să încerce ambele variante și să le savureze pe fiecare în funcție de moment. Pentru că o singură aromă favorită nu e de ajuns pentru cât de diverse sunt gusturile lor”, a declarat Iuliana Nedelcu, marketing director Coca-Cola România.

„În ultimii ani, am avut multe lansări, în jur de 70 de SKU-uri noi anual. Dar acum, pentru că piața este sub presiune, trebuie să ne protejăm businessul. Când oamenii nu dispun de un buget mare de cheltuieli, nu vrem să riscăm să încerce ceva nou și să nu le placă. Așa că din 2020 încoace am redus numărul experimentelor. Acum ne concentrăm mai degrabă pe ce fel de ambalaj, la ce preț, sub ce formă să le oferim consumatorilor produsele Coca-Cola. În foarte scurt timp vom pune în piață un nou format, Coca-Cola la 300 ml, în ambalaj din plastic reciclat (rPET), la un preț mult mai bun decât cel de la sticlă. De asemenea, lansăm cocktailurile Jack Daniel’s x Coca-Cola, în urma unui parteneriat global cu producătorul Jack Daniel’s, Brown Forman. Existau astfel de cocktailuri în piață, doar că nu erau cu băutura noastră, Coca-Cola. Aceasta este varianta originală. Apoi, dacă supraviețuim taxei pe zahăr, și consumul își revine, vom scoate din arsenal și alte inovații", declara Radosavljevic, General Manager Coca-Cola HBC România, într-un interviu acordat Progresiv. 

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. 

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content