FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola își schimbă designul și lansează o nouă rețetă pentru Coca-Cola Zero Zahăr

Coca-Cola își schimbă designul și lansează o nouă rețetă pentru Coca-Cola Zero Zahăr

Compania Coca-Cola anunță lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reunește variantele Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr sub o versiune actualizată a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat în întreaga lume în 2016.

Noul design este simplificat, eliminând elementele suplimentare precum discul roșu, pentru a sublinia, într-un mod unitar la nivel global, elementele emblematice ale brandului. Ca o metaforă vizuală pentru abordarea optimistă a brandului (upliftment), noul design plasează logo-ul Coca-Cola în partea de sus a etichetei.

Designul are la bază culoarea originală și universal recunoscută a brandului, roșu. Atunci când roșu vine alături de inscripția în stil Spencerian, pe alb, este vorba despre Coca-Cola Gust Original. Combinația dintre roșu și scrisul negru definește varianta Coca-Cola Zero Zahăr, acest element fiind un nou mod de a diferenția varianta Zero Zahăr, alături de alte detalii, precum capacul negru al sticlei.

Obiectivul este acela de a oferi un mod simplu și intuitiv de identificare a variantelor Coca-Cola, celebrând, în același timp, logo-ul Coca-Cola. Noul design actualizat va fi disponibil pentru prima dată pe ambalajul de Coca-Cola Zero Zahăr, care lansează, totodată, o rețetă nouă ce aduce această variantă mai aproape de Coca-Cola Gust Original.

Noua rețetă, noul design și campania de marketing dedicate Coca-Cola Zero Zahăr, au fost deja lansate în Europa și America Latină. Actualizarea designului de marcă se va desfășura pe parcursul anului 2021 la nivel global, toate variantele urmând să facă tranziția completă către acest design în 2022.

Coca-Cola oferă produse în peste 200 de țări. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, fac parte brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata, iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, sunt brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. 

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content