FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Coca-Cola HBC intră în acționariatul Stockday, platformă online deținută de Heineken România

Coca-Cola HBC intră în acționariatul Stockday, platformă online deținută de Heineken România

Coca-Cola HBC România, liderul industriei locale de băuturi, intră în acţionariatul platformei de comerţ online, Stockday, dezvoltată şi deţinută de Heineken România, prin cumpărarea a jumătate din capitalul social al firmei, potrivit reprezentanţilor Coca-Cola HBC România. Parteneriatul a primit avizul din partea Comisiei Europene.

„Investim constant în soluţii inovatoare şi durabile. Stockday reprezintă un instrument digital care oferă suport 24/7 în activitatea clienţilor noştri şi o modalitate prin care aceştia îşi pot evalua şi îmbunătăţi performanţa. Astfel de parteneriate sunt benefice pentru dezvoltarea industriei în care activăm”, a declarat Jovan Radosavljevic, General Manager al Coca-Cola HBC România.

”La Heineken, ne mândrim cu istoria noastră în România, iar colaborarea cu clienții și partenerii se află în centrul activității noastre. Alături de distribuitorii noștri și clienții Modern Trade, acest nou parteneriat adaugă un nou nivel la route-to-market-ul nostru, prin faptul că Stockday oferă servicii extraordinare, diversitate și oferte competitive”, a adăugat Dan Robinson, Managing Director, Heineken România.

Astfel, platforma Stockday, care se adresează revânzătorilor, industriei HoReCa și Comerțului Tradițional, va asigura distribuția tuturor produselor din portofoliile ambelor companii, în București și alte 8 județe selectate. Disponibilă 24/7, platforma online le va oferi clienților beneficii unice: acces direct la peste 40 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și premium spirits, la campanii și promoții, precum și eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienți.

Asocierea în cadrul Stockday susține strategiile de business ale celor două companii, orientate tot mai mult spre oferte și servicii personalizate, care să sprijine nevoile de creștere ale clienților. Pornind de la noua realitate a pieței și tendințele de digitalizare, parteneriatul vizează eficientizarea și îmbunătățirea activității de distribuție a produselor către clienții din retailul tradițional și HoReCa.

Dezvoltată în 2017 de către Heineken România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de route-to-market, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au acces direct la produsele din portofoliile celor 2 producători, la campaniile și promoțiile acestora. Platforma este un instrument disponibil 24/7, care are drept beneficiu principal eficientizarea proceselor end-to-end derulate de client: efectuarea comenzilor, vizualizarea stocurilor disponibile, implementarea campaniilor și a promoțiilor, efectuarea de plăți, vizualizarea statusului comenzilor.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content