FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > CBA Nord-Vest: Numărul clienților s-a dublat în magazinele cash & carry

CBA Nord-Vest: Numărul clienților s-a dublat în magazinele cash & carry

CBA Nord-Vest, retailerul care deține programul de franciză CBA, a înregistrat în prima jumătate a lunii aprilie o creștere de 100% a numărului de cumpărători în magazinele cash&carry.

”Impactul pandemiei este vizibil în toată industria. Operăm în acest moment trei magazine cash&carry, care generau aproximativ 50% din total business și prin comparație cu rețeaua de proximitate pe care o deținem (Barta Ati n.r.), canalul cash&carry și-a dublat numărul de clienți, atât cumpărători finali, cât și operatori de retail. În proximitate acest indicator nu s-a modificat considerabil, însă valoarea coșului a cunoscut creșteri importante”, au explicat reprezentanții CBA Nord-Vest.

În prima jumătate a lunii aprilie vânzările înregistrate de CBA Nord-Vest s-au majorat cu 25-30%, însă oficialii companiei estimează că rata de creștere în luna martie versus luna martie a anului trecut va ajunge la 50%. ”Dacă ne referim la topul celor mai vândute produse, dezinfectanții și spirtul sunt de departe în top. În două săptămâni am vândut mai mult decât am vândut tot anul trecut. Creșteri semnificative s-au înregistrat și pe produsele de bază (făină, zahăr, ulei), dar și pe conserve, paste și hârtie igienică”, au mai precizat reprezentanții CBA Nord-Vest.

Până în acest moment retailerul nu a avut rupturi mari de stocuri, însă previzionează că în perioada următoare se vor confrunta cu această problema. ”Avem semnale de la partenerii de business din Cehia, Slovacia și Polonia că vor fi probleme pe acest segment dacă nu se găsesc soluții pentru transportatori”, consideră oficialii companiei.

CBA Nord-Vest şi-a început activitatea în 2002 în Satu Mare, fiind deținută de antreprenorul local Ludovic Barta. Compania deține programul de franciză CBA, dar și trei magazine cash& carry în zona de nord-vest a țării. Pentru viitor, retailerul are pe listă și alte deschideri, în Cluj-Napoca, Maramureș-Bistrița, dar și în zona Alba – Caraș-Severin. În 2018 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 127,22 milioane de lei și un profit de 4,98 de milioane de lei.

 

.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content