FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour utilizează inteligența artificială pentru a reduce risipa alimentară

Carrefour utilizează inteligența artificială pentru a reduce risipa alimentară

Retailerul Carrefour a încheiat un parteneriat cu SAS prin care devine primul comerciant francez care apelează la Inteligența Artificială pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare.

Carrefour a ales SAS Viya pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

Compania a optat pentru optimizarea inventarului cu ajutorul SAS Viya care permite colectarea și procesarea datelor din magazinele sale, depozite și platformele de comerț online. Analiza acestor date duce la o îmbunătățire a prognozelor privind necesarul de marfă și a comenzilor plasate la furnizori contribuind la reducerea risipei și a stocului excedentar.

După o perioadă de testare de 18 luni, SAS Viya va fi implementată în întregul lanț alimentar Carrefour.

„Inteligența artificială va elibera echipele noastre de anumite sarcini permițându-le să acorde timpul necesar dezvoltării de strategii de prognoză diferențiate și să răspundă în cel mai bun mod nevoilor clienților, reducând, în același timp, risipa”, a declarat Franck Noel-Fontana, Director departament Prognoză Carrefour France.

Cu o rețea formată din 12.000 de magazine în mai multe tipuri de format, localizate în 30 de țări, grupul Carrefour este unul dintre cei mari comercianți din lume. Carrefour deservește circa 105 milioane de clienți în întreaga lume și a afișat vânzări totale de 88,24 miliarde euro în 2017. Grupul are peste 380.000 de angajați.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content