FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour începe colaborarea cu Glovo

Carrefour începe colaborarea cu Glovo

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare în mai multe categorii, încheie un parteneriat strategic cu hypermarketurile Carrefour și oferă posibilitatea utilizatorilor de a comanda din 20.000 de produse comercializate de retailerul francez.

Prima fază a proiectului include 15 magazine în București (Băneasa Shopping City), Brașov (Calea București, nr. 107), două în Iași (Era Shopping Park și Felicia Commercial Center), Drobeta-Turnu Severin (Bd. Mihai Viteazul, nr. 78), Târgu Jiu (Shopping City Târgu Jiu), Râmnicu Vâlcea (Shopping City Râmnicu Vâlcea), Pitești (Supernova Shopping Center), Târgoviște (Dâmbovița Mall), Ploiești (Prahova Value Centre), Constanța (Tom Shopping Mall), Brăila (Brăila Mall), Focșani (Focșani Mall), Roman (Str. Mihai Viteazul, nr. 3) și Piatra Neamț (Shopping City Piatra Neamț).

În aplicația Glovo sunt listate 20.000 de produse alimentare și nealimentare comercializate de Carrefour, din 22 categorii de produse precum legume și fructe, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană și produse pentru animalele de companie.

“Proiectul cu Glovo ne reconfirmă poziția strategică pe piața de e-commerce în categoria grocery și va reflecta portofoliul larg de produse cu care ne-am obișnuit clienții din formatul nostru extins de magazin la aceleași prețuri de hypermarket. În acest moment, suntem într-o primă etapă de implementare a proiectului cu obiective clare de extindere la nivel național în perioada următoare. Avem o colaborare solidă cu Glovo pe alte piețe și suntem încrezători în evoluția acestui proiect”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information & Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.

Carrefour este prezent la nivel internațional în aplicația Glovo cu magazine tip multiformat, replicând portofoliul de produse al rețelei din mediul fizic, în țări precum Spania, Italia, Polonia, Maroc, Georgia, Kenya, Uganda, Tunisia și Armenia.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii de comandă de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

În ultimul an financiar, Carrefour România a raportat o cifră de afaceri cumulată de 13,10 miliarde de lei, în creștere cu 3% față de anul precedent, rezultat care îi asigură poziția a treia în topul celor mai mari jucători din piața locală de retail.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content