FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour deschide primul hypermarket din Sfântu Gheorghe, 100% self checkout

Carrefour deschide primul hypermarket din Sfântu Gheorghe, 100% self checkout

Carrefour continuă dezvoltarea rețelei la nivel național și deschide primul hypermarket din Sfântu Gheorghe, în incinta noului centru comercial Sepsi Value Center.

În plus, magazinul marchează o premieră în rețeaua proprie de hypermarketuri prin cele 16 case 100% Self Checkout clienții având posibilitatea de a-și plăti singuri produsele, diminuând considerabil timpii de așteptare. Acest sistem exclusiv self checkout permite atât plata cash, cât și cu cardul, iar clienții au parte în orice moment de asistență. În plus, prin opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour, clienții pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături.

Noul hypermarket Carrefour se află pe strada Lunca Oltului, nr. 31- 35, și are o suprafață de vânzare de 4.141 de metri pătrați. Parcarea magazinului dispune de  500 de locuri gratuite.

Hypermarketul propune o gamă extinsă de produse pentru o alimentație de calitate la prețuri accesibile: peste 150 de sortimente de pește proaspăt și fructe de mare, peste 300 de feluri de carne proaspătă, peste 1.000 de produse BIO, precum și produse create după rețete tradiționale de la producători din Sfântu Gheorghe și din regiune (Dioszegi, Ganesa - brutărie & cofetărie; Zoemia - Brutărie; M&M Cuki - Cofetărie; B.A.A. - furnizor de kurtos - cozonac secuiesc; Gusturi Boierești - Măcelărie, Authentic Meat - măcelărie & mezeluri; Ferma Coni, Milkcom - lactate). În plus, noul hypermarket include produse marca proprie Carrefour alimentare și nealimentare din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de curățenie și un nou concept de magazin „shop in shop” denumit Carrefour Carusel, care vine cu o gamă diversificată și oferte surprinzătoare.

Mai mult, consumatorii au acces la o gamă extinsă de vinuri din zona de WineSquare care promovează vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. În zona WineSquare, consumatorii pot afla povestea vinurilor regionale, inclusiv de la crame din regiunea Transilvania precum Villa Vinea, Valea Ascunsă - vin de Teaca, Domeniul Ciumbrud și Lechburg.

În total, consumatorii vor putea accesa peste 30.000 de produse atât în magazinul fizic certificat SAFE Asset Group Covid-19 compliant, cât și prin aplicația Carrefour, carrefour.ro și Bringo, iar clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hypermarket, prin opțiunea Click & Collect.

„Ne bucurăm să deschidem primul hypermarket Carrefour din Sfântu Gheorghe și din județul Covasna, iar astfel să ne apropiem mai mult de comunitatea locală. Primul hypermarket Carrefour din Sfântu Gheorghe, marchează o premieră națională fiind primul cu un sistem de case self check-out complet autonom ce oferă consumatorilor posibilitatea de a-și plăti singuri produsele și de a eficientiza sesiunea de cumpărături. De asemenea, magazinul nostru aduce sub același acoperiș producători locali cunoscuți și apreciați, păstrători ai tradițiilor alături de care propunem locuitorilor orașului produse de calitate mult îndrăgite. Și, nu în ultimul rând prezentăm pentru prima dată în Carrefour un concept nou de «shop in shop» care cuprinde produse de necesitate în gospodărie, la prețuri extrem de atractive”, a declarat Marius Munteanu, Director Hipermarket Carrefour Sfântu Gheorghe.

Odată cu primul hypermarket din oraș, Carrefour aduce la Sfântu Gheorghe și programul Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, prin care clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de oferte, discounturi și  experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.

Pe lângă ofertele speciale care se înnoiesc săptămânal în aplicație, Carrefour vine în sprijinul persoanelor vulnerabile din comunitatea locală prin includerea în platforma Act For Good a unui ONG local. Din 18 martie, Asociația Izsak va fi inclusă în programul Act for Good, având astfel acces la suportul tuturor consumatorilor Carrefour de la nivel național care vor putea să contribuie prin donarea de puncte acumulate, la binele celor care au nevoie de sprijin. Aceste puncte se vor transforma în Cutii cu Bucurie ce vor ajunge la beneficiarii Asociației din județul Covasna. O Cutie cu Bucurie asigură necesarul de hrană pentru cel puțin două săptămâni pentru o familie cu trei persoane. Conținutul kitului este creat alături de un specialist în nutriție.

În noua locație va fi implementat și programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic, prin care Carrefour implementează acțiuni concrete de introducere a plasticului (dar și a altor deșeuri) într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. Astfel, Carrefour implementează și în Sfântu Gheorghe programul de colectare a uleiului uzat, oferind 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, la schimb pentru fiecare 3 litri de ulei folosit, și 2 litri de ulei proaspăt pentru fiecare 5 litri de ulei folosit. Această inițiativă se regăsește în toate hypermarketurile Carrefour și se derulează cu sprijinul organizației Respiră Verde, care va colecta și procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil și alte derivate. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația Bringo, anunțând livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit, la schimb, cu ulei proaspăt.

Carrefour, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, ocupă poziția a doua în clasamentul celor mai mari comercianți, după cifra de afaceri. Retailerul a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 2,2 miliarde de euro, în creștere cu 5,3% față de anul financiar anterior. În termeni like-for-like (excluzând expansiunea n.r.), retailerul francez a înregistrat anul trecut un plus al afacerilor de 2,1%.

La finalul lui 2020, Carrefour opera pe piața din România 369 de magazine, dintre care 40 erau hypermarketuri, 193 supermarketuri, 108 locații convenience și 28 de locații cash & carry, sub brandul Supeco.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content