FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > BisBags își mută operațiunile logistice în CTPark București Nord

BisBags își mută operațiunile logistice în CTPark București Nord

Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags, care deține o fabrică în județul Bistrița Năsăud, și-a mutat operațiunile logistice în cadrul CTPark București Nord pentru a eficientiza activitățile principale de pe lanțul de distribuție.

Pentru a eficientiza și fluidiza aspectele logistice care țin de livrarea ambalajelor de la fabrica din Petriș, Bistrița Năsăud, în zona București/Ilfov, compania antreprenorială BisBags a încheiat un parteneriat strategic cu o firmă de logistică care dispune de 6.000 metri pătrați din cadrul CTPark București Nord. Parcul este situat în Ștefănești, județul Ilfov, și are o suprafață totală de 21 ha.

Datorită noii investiții în logistică, compania BisBags a eficientizat stocarea produselor pentru clienții din HoReCa și retail.

“Prin optimizarea spațiului logistic, vom putea să acordăm discounturi de volum pe care nu le-am oferit până acum. De asemenea, căutăm modalități prin care să reducem amprenta de carbon prin selectarea cu atenție a furnizorilor în funcție de locația lor și sustenabilitatea sursei pe termen lung.

În plus, am finalizat în această lună o investiție nouă de instalare de panouri fotovoltaice prin programul ElectricUp,” a declarat Iulia Sullivan, CEO și fondator BisBags.

Citiți și: Piața ambalajelor în FMCG, de la necesitate la sustenabilitate

Compania BisBags, care deține o fabrică de 5.000 de metri pătrați în județul Bistrița-Năsăud, estimează că va realiza la export circa 40% din cifra de afaceri din 2023.

BisBags a înregistrat în 2022 o creștere organică de 35% comparativ cu anul anterior. Cifra de afaceri estimată pentru întreg anul 2022 este de 6,5 milioane de euro, în creștere cu 30% față de anul 2021, când compania a raportat venituri de 5 milioane de euro. Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags are fabrica în localitatea Petriș, lângă Bistrița, iar operațiunile de vânzări și de marketing sunt coordonate din București.

Compania mizează pe dezvoltare pe piețele de externe, complementară strategiei de consolidare și de creștere locală în domenii ca HoReCa, delivery, retail și farmacii.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content