FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Bilanț la un an de Glovo Express în România. 12 unități deschise, în cinci orașe

Bilanț la un an de Glovo Express în România. 12 unități deschise, în cinci orașe

La un an de la lansarea Glovo Express, Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a deschis 12 Micro Fulfillment Centers (MFC) ce operează sub brandul Glovo Express, în cinci orașe din țară: București, Brașov, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara. Pentru anul în curs, compania are în plan extinderea gamei de produse cu 20%, asigurând în acest fel o sortimentație care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților Glovo Express.

Supermarketurile Glovo Express sunt spații comerciale special gândite pentru cumpărături de proximitate, oferind produse de larg consum și nu numai, prin servicii de livrare ultra-rapidă, sub 30 de minute, zilnic, având oferta de produse listată exclusiv virtual, în aplicația Glovo. Unitățile sunt poziționate strategic pentru a asigura o acoperire optimă a zonei din orașele în care sunt amplasate, iar utilizatorii au posibilitatea de pick-up.

De la deschiderea primului Glovo Express, utilizatorii au avut acces la o gamă de peste 2.500 de produse cu livrare rapidă, precum legume, fructe, produse congelate, de băcănie, de brutărie, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, lactate, dar și produse dedicate îngrijirii bebelușilor și pentru animalele de companie. Cele mai comandate tipuri de produse din unitățile Glovo Express sunt băuturile, produsele de tip snacks-uri, fructele și legumele, înghețata și produsele lactate.


Citește și Glovo anunță un nou General Manager în România și deschide cel mai mare birou din regiune


Cea mai mare comandă din Glovo Express a constat în 94 de produse în valoare de circa 3.500 lei, iar comanda cu cel mai rapid timp de livrare - 11 minute - a fost formată din 30 de produse, din opt categorii. Programul de funcționare este de luni până duminică, în intervalul orar 09:00 - 02:00, iar compania are în plan să asigure funcționarea non-stop a serviciului pentru o parte dintre unități.

„Un an de Glovo Express în România este pentru noi un moment cheie, iar faptul că am reușit să deschidem 12 unități în cinci orașe reprezintă un lucru extrem de important, mai ales că impactul acestui serviciu este de un real interes pentru clienții noștri. Quick-Commerce reprezintă viitorul comerțului și continuăm să depunem toate eforturile pentru a extinde oferta de servicii Glovo, astfel încât tot mai multe produse din diverse categorii să poată ajunge într-un timp scurt la cât mai mulți clienți”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

Pentru aprovizionarea celor 12 supermarketuri Glovo Express din România, compania colaborează cu peste 65 de furnizori. Pe piața locală operează peste 10% din unitățile Glovo Express deschise la nivel global. Compania are aproximativ 100 de centre Glovo Express în 14 țări în care este prezentă - Spania, Italia, România, Portugalia, Ucraina, Georgia, Kenya, Maroc, Serbia, Croația, Coasta de Fildeș, Kazahstan, Muntenegru și Nigeria.

Glovo, una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume, a fost fondată în Barcelona, în 2015, și operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content