FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Annabella, investiție de 700.000 euro în cel de-al treilea magazin din Călimănești

Annabella, investiție de 700.000 euro în cel de-al treilea magazin din Călimănești

Retailerul vâlcean Annabella a inaugurat joi, 15 iulie, cel de-al treilea magazin din localitatea Calimănești, o investiție de 700.000 de euro. Acesta este al 92-lea magazin din rețea și a doua locație inagurată de retailer anul acesta. Până la finalul lunii august, Annabella vrea să mai pună pe harta expansiunii alte două locații, una în urban și una în mediul rural, iar ținta pentru 2021 este depășirea pragului de 100 de magazine. 

Supermarketul este situat în Strada Pieței, nr. 12, lângă Piața Centrală din Călimănești și este realizat sub conceptul A-Z, cel mai mare și complex format de magazine pe care retailerul îl are în portofoliu.

„Acest magazin face parte dintr-un proiect mai amplu, fiind deschis în parteneriat și în aceeași incintă cu lanțul polonez de retail Pepco. Suntem încântați să îi avem drept vecini și cu siguranță că ne vom completa perfect portofoliile de produse, astfel încât să satisfacem nevoile clienților. Asocierea cu Pepco a venit drept răspuns pentru nevoile și necesitățile clienților din Călimănești și suntem încrezători că gama diversificată de produse alimentare și non-alimentare le va satisface exigențele consumatorilor”, a declarat Alexandru Jitariu, Marketing Manager în cadrul Annabella.

Magazinul are o suprafață totală de 860 de metri pătrați, dintre care 670 de metri pătrați reprezintă suprafața de vânzare și pune la dispoziția clienților 12.000 de SKU-uri, atât din zona de produse alimentare, cât și nealimentare. 

„Fiind cel de-al treilea magazin Annabella din Călimănești, am încercat să extindem și să diversificăm gama de produse deja cu un focus sporit asupra sortimentației de la vitrina asistată și cu ajutorul noii zone Gastro, mult mai diversificată, care cuprinde mâncare gătită to go, rotiserie, prăjituri și patiserie. De asemenea, am dezvoltat și categoria non-food cu mai multe articole de menaj, grădinărit și produse HoReCa. Avem o ofertă cuprinzătoare de fructe și legume proaspete, cât și un corner dedicat partenerului nostru, Râureni. În plus, fiind o stațiune turistică, am extins portofoliul de produse HoReCa alimentare și non-alimentare pentru a veni în sprijinul celor cu pensiuni și hoteluri din zonă”, a mai punctat managerul.

Annabella este cel mai mare jucător din piața locală de retail în funcție de cifra de afaceri și operează în prezent 92 de magazine, situate în județele Vâlcea, Argeș și Olt. Anul trecut retailerul a alocat un buget de 1,7 milioane de euro pentru expansiune și modernizarea magazinelor.

Retailerul este deținut de soții Dorina și Dan Mutu, care au dezvoltat și un business de producție - Râureni, unul dintre cele mai mari branduri locale de conserve din fructe şi legume. Potrivit informațiilor comunicate de companie, Annabella a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 350 de milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent. Pentru 2021, retailerul targetează menținerea ritmului de creștere.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content