FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Annabella continuă extinderea în zonele rurale

Annabella continuă extinderea în zonele rurale

Retailerul vâlcean Annabella menține ritmul extinderii rețelei de magazine și inaugurează două locații în comunele Galicea și Bunești. Annabella ajunge astfel la 98 de unități comerciale pe care le operează în trei județe din sudul țării. Unul dintre cele două magazine deschise recent se află în satul Galicea, județul Vâlcea, pe strada Principală, numărul 5, iar cel de-al doilea, tot în județul Vâlcea, se află în comuna Bunești, satul Titireci, pe strada Principală, numărul 14.

Fiecare magazin are o suprafață de vânzare de 500 de metri pătrați și peste 6.000 de SKU în oferta permanentă. Investiția totală pentru cele două noi magazine se ridică la aproximativ 700.000 euro.

„Deschiderea magazinelor vine într-un moment propice pentru localnici, în pragul sărbătorilor, punându-le la dispoziție o gamă variată de produse alimentare tradiționale, la prețuri speciale. Toate magazinele Annabella au oferte speciale variate, zilnice, săptămânale și lunare, în special la vitrina de produse gastro, carne fresh, legume, fructe și băuturi. De asemenea, prețuri promoționale sunt aplicate și la colțul cu produse Râureni”, declară reprezentanții retailerului.

Annabella este cel mai mare jucător din piața locală de retail în funcție de cifra de afaceri și operează în prezent în județele Vâlcea, Argeș și Olt. Anul trecut, retailerul a alocat un buget de 1,7 milioane de euro pentru expansiune și modernizarea magazinelor.

Retailerul este deținut de soții Dorina și Dan Mutu, care au dezvoltat și un business de producție - Râureni, unul dintre cele mai mari branduri locale de conserve din fructe şi legume. Annabella a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 346,44 de milioane de lei, în creștere cu 9% față de anul precedent. Pentru 2021, retailerul targetează menținerea ritmului de creștere.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content