Anca Stroe, promovată la vârful diviziei de ape minerale în cadrul Danone
Anca Stroe, un manager cu o experienţă de circa 15 ani în cadrul grupului francez Danone, a preluat funcţia de Global Head Natural Mineral Waters, arată datele de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.
Divizia de apă a înregistrat vânzări de 4,6 miliarde de dolari în 2019, cele mai importante trei branduri fiind Aqua, Mizone și Évian.
Înainte de această poziție, Anca Stroe a ocupat timp de aproape doi ani funcția de Global Brand Director Activia, acesta fiind cel mai important brand din portofoliul companiei franceze din punctul de vedere al procentului din total vânzări (vânzări de peste 2 miliarde de dolari), fiind urmat de Aptamil și Danone.
Anca s-a alăturat echipei Danone în 2006 și a deținut de-a lungul timpului funcții precum International Marketing Director al Activia, Brand Manager pentru Actimel și Danfruit, Brand Marketing Manager pentru Activia și Actimel, Brand Marketing Manager pentru Nutriday, Casa Bună și Cremosso pentru România, Moldova și Țările Adriatice.
În România, compania a afișat în 2019 o cifră de afaceri de 612 milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent, în timp ce la capitolul profit francezii au făcut progrese remarcabile, apropiindu-se de pragul de 29 milioane de lei, cu 81% mai mult decât în 2018, arată ultimele date financiare raportate pe Ministerul Finanțelor.
Adaugă comentariu nou