FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Acționarii Lactag: Vânzarea nu este o opțiune pentru noi

Acționarii Lactag: Vânzarea nu este o opțiune pentru noi

Intrat în insolvență în anul 2016, producătorul de lactate Lactag anunță că și-a setat ieșirea din insolvență până în luna mai a acestui an. Anunțul vine în contextul în care administratorul judiciar a scos recent fabrica de lactate din județul Argeș la vânzare pentru 13,41 mil. lei.

”Pentru noi, Lactag S.A., acționari, mare parte din creditori, salariați, acest scenariu nu este luat în calcul. Nu putem înțelege graba, dinamismul, publicitatea excesivă de promovare a acestei vânzări și ardoarea cu care se susține vânzarea și lichidarea acestui brand la un preț mult subevaluat față de valoarea actuală de piață a activului și a businessului Lactag. Acest demers creează mari probleme societății în relațiile comerciale cu toți partenerii, posibilitatea pierderii contractelor comerciale aflate în derulare, îngreunând la maximum desfășurarea activității”, a declarat pentru Progresiv Adriean Asan, Directorul General al Lactag.

Astfel, compania și-a setat ca obiectiv intenția clară de a ieși din insolvență până la sfârșitul lunii mai declanșând încă de la începutul anului negocieri cu toți creditorii.

”În primă fază am propus către creditori prelungirea planului de reorganizare, urmând ca în a doua fază să cerem Judecătorului Sindic ieșirea din insolvență. Prelungirea planului de reorganizare este măsura care se impune cu necesitate în condițiile date. Strategia noastră de modificare și de prelungire a duratei de implementare a planului de reorganizare, urmată de ieșirea din insolvență va asigura posibilitatea Lactag de a onora obligațiile curente și de a achita datoriile incluse în Programul de plăți, fiind de natură să asigure gradul de recuperare de 100% a creanțelor deținute de către creditori”, a mai punctat acționarul Lactag.

Continuitatea businessului, prioritatea nr. 1

Pentru a asigura continuitatea businessului, proprietarii Lactag susțin faptul că sunt dispuși la orice posibilă colaborare și parteneriat care să ducă la dezvoltarea businessului.

”Suntem în discuții la acest moment cu mai multe grupuri de investitori care să vină alături de noi, prin care să dezvoltăm capacitatea de producție, poziția în piață, notorietatea brandului, astfel încât în maximum 3 ani să ajungem unul din principalii jucători cu capital românesc din industria lactatelor. La finalul anului 2020 am redefinit strategia comercială, iar premisele anului 2021 sunt mai mult decât pozitive. Rezultatele primului trimestru sunt bune. Având în vedere noile proiecte stabilite pentru anul 2021 alături de principalii parteneri ai companiei LACTAG S.A., putem spune că vom avea un an de succes, an care va fi reprezentat de repoziționarea și reintrarea companiei în primii jucători în industria lactatelor”, a explicat Adriean Asan.

Pentru anul 2021, producătorul a previzionat un volum de lapte procesat de 16 milioane litri în creștere cu peste 60% față de 2020 care va genera un EBITDA de aproximativ 4 mil lei.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content