4 din 10 dresuri vândute în retailul modern sunt Laura Baldini
Laura Baldini a înregistrat o cotă de piață de 40,5% pe segmentul ciorapilor de damă în retailul modern în primele opt luni ale lui 2014, în timp ce cota următorului brand individual din clasament a fost de 9%, potrivit unui sudiu Nielsen citat de importatorul acestor produse.
”Ne clasăm pe locul întâi pentru că ne înțelegem clientele și încercăm să le oferim acele produse de care au nevoie. Din anul 2008 și până în prezent, cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 330%”, a declarat Costel Băghină, Managerul General al firmei Logitrade, importatorul brandului Laura Baldini în România.
Producătorul Laura Baldini deține în portofoliu o colecție de ciorapi alcătuită din cinci linii distincte: Office, Elegante, Colorissima, Glamour și Speciale. Recent, Logitrade și-a extins oferta de produse prin adăugarea colecției La Rosa – cealaltă marcă a producătorului Laura Baldini.
Produsele Laura Baldini și La Rosa sunt prezente în majoritatea rețelelor de retail modern (Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Penny, Profi, Selgros), sistemul de distribuţie acoperind în acest moment peste 1.600 de puncte finale de vânzare din întreaga țară.
Adaugă comentariu nou