Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria de retail. , pagina 389
Pe ce mizează retailerii în dezvoltarea mărcilor proprii?
20 martie 2015
6 minute
Deși anul trecut piața produselor marcă proprie a înregistrat creșteri atât în volum, cât și în valoare, ponderea categoriei din totalul...
Profi își lansează o aplicație pentru mobil
20 martie 2015
1 minut
Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții Enterprise Investors, a inaugurat joi, 19 martie, prima sa aplicație pentru telefonul mobil....
Aldi îşi face curaj să facă saltul către online
19 martie 2015
1 minut
Discounterul german Aldi testează posibilitatea a-şi lansa operaţiunile online. Compania lucrează în prezent la primul său site de comerţ...
Cât au plătit românii pentru cumpărăturile din luna februarie?
19 martie 2015
3 minute
Hypermarketul Auchan Craiova este cel mai ieftin magazin, în funcție de produsele disponibile în luna februarie în toate unitățile comerciale...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Auchan vrea să intre mai mult în centrul oraşelor, cu formatul City XS
18 martie 2015
1 minut
Retailerul Auchan vrea să continue dezvoltarea reţelei de hypermarketuri în România, atât cu formatul clasic, cât şi cu Auchan City, prin...
Cât cheltuiesc românii pe an la cumpărături?
18 martie 2015
3 minute
O familie cheltuiește pentru bunurile de larg consum destinate consumului casnic 6.450 lei pe an (aproximativ 537 lei/lună), iar în medie, la o...
Record de participare la cea de-a 15-a ediție a Conferinței Progresiv
17 martie 2015
2 minute
Ediția aniversară – 15 ani - a Conferinței Progresiv din Sinaia a atins un nou record de participare: 400 de profesioniști din FMCG și...
Kaufland și Lidl, cele mai vizitate magazine din mediul urban
17 martie 2015
2 minute
Kaufland și Lidl ocupă primele poziții în topul celor mai des vizitate magazine din mediu urban în ultimele 12 luni, fiind frecventate de circa...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Carrefour relansează platforma de comerț online
17 martie 2015
1 minut
Carrefour România continuă investițiile în business-ul online și relansează hypermarketul virtual în prima jumătate a acestui an, a anunțat...
Carrefour se mută în Green Court, în nordul Capitalei
16 martie 2015
1 minut
Carrefour România a încheiat un contract pentru închirierea unui spațiu de 6.850 metri părtaţi în cea de-a doua clădire a proiectului de...