Tandem lansează un vin spumant

După 45.000 de sticle vândute în primul an de existență, colecției Tandem, un proiect născut din parteneriatul dintre crama Liliac și Castel Mimi, i se alătură un nou sortiment: un vin spumant alb. Noul vin spumant Tandem este produs prin metoda Charmat, din 100% Fetească Albă și vinificat la Castel Mimi, în Republica Moldova. Acesta se exprimă prin arome florale și gust echilibrat, cu nuanțe de măr verde și agrișe. Cramele Liliac și Castel Mimi se așteaptă la vânzarea a 20.000 de sticle de vin spumant Tandem în primul an. Tandem lansează un vin spumant

„Suntem bucuroși să vedem cum prietenia și pasiunea comună pentru vin au dat naștere unei colecții la care, după doar un an de existență, adăugăm deja un nou sortiment, vinul spumant alb, o expresie a eleganței și a calității pe care am construit-o împreună. Spumantul Tandem este versatil, fiind ideal pentru orice moment al zilei; la micul dejun, unde cu puțin suc de portocale devine un pahar perfect de Mimosa, la prânz sau cină cu preparate ușoare precum salată de creveți sau chiar la o seară de film”, declară Miron Radic, CEO-ul Cramei Liliac.

„Colaborarea noastră reprezintă o inițiativă strategică care reflectă viziunea noastră comună pentru calitate și inovație în industria vinicolă. Vinul spumant Tandem este un exemplu concret al sinergiei noastre și al angajamentului pentru excelență. Avem în plan și alte sortimente de vin pe care abia așteptăm să le facem cunoscute consumatorilor”, adaugă Adrian Trofim, General Manager Castel Mimi.

Noul sortiment Tandem este deja disponibil în magazine, la un preț de aproximativ 45 de lei, de pe rafturile marilor retaileri din România, cum ar fi Kaufland și Auchan, dar și online, de pe eMAG, Freshful by eMAG, AlcoolDiscount.ro și FineStore.

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra...
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor și, potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata...
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Rio Mare, lider în segmentul salatelor cu ton, completează gama Insalatissime cu un nou produs cu certificare MSC: Insalatissime cu ton Rio Mare...
 Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Rio Mare, lider în categoria de conserve pe bază de ton, își completează portofoliul în aceasta toamnă cu gama Filod’Olio. Rio Mare...
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé este una dintre cele mai populare rețete de cafea rece, disponibilă pe piață de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă,...
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Expertiza în cercetarea pielii a fost întotdeauna un aspect reprezentativ pentru Beiersdorf și, de-a lungul celor 140 de ani de cercetare și...