Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza

Lavazza a lansat recent pe piața locală brandul de cafea Tierra, disponibil în trei sortimente diferite: Bio Organic, Single Origin Brasile-Cerrado și Peru-Ande. Tierra Bio Organic este un blend de cafea provenită din culturi organice și este primul produs Lavazza de consum domestic cu certificare bio. Tierra Single Origin Brasile-Cerrado și Tierra Single Origin Peru-Ande sunt două propuneri noi de cafea premium 100% arabica, produse ce provin din culturi selectate de cafea din Brazilia și Peru și sunt certificate Rainforest Alliance. Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza

”Lavazza a urmat întotdeauna o cale strategică de dezvoltare durabilă, construind idei și proiecte noi și bucurându-se la tot pasul de implicarea susținătorilor, inclusiv a producătorilor, partenerilor, angajaților și consumatorilor. Am tratat sustenabilitatea ca pe o noțiune fundamentală, tocmai de aceea avem încredere că brandul Tierra va rezona cu iubitorii de cafea români, cărora le pasă de mediu”, a spus Viviana Bianchi, Marketing Manager Lavazza România.

Noile sortimente Lavazza sunt disponibile atât în retailul independent, cât și în marile rețele de magazine, la prețul recomandat de 20,60 de lei.
 

Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare
Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare
Johnson’s anunță cea mai amplă campanie de relansare a mărcii după 125 de ani de la înființare. Producătorul lansează peste 35 de produse...
Prefera Foods lansează  supa ”de Azi”  în categoria fresh
Prefera Foods lansează supa ”de Azi” în categoria fresh
Portofoliul de supe al Prefera Foods cuprinde: supă cremă de linte, supă cremă de roșii, supă cremă de broccoli, supă cremă de mazare,...
Danone lansează Danonino în format pouch
Danone lansează Danonino în format pouch
Ritmul alert de viață al noii generații de părinți, dar și programul copiilor tot mai încărcat cu o multitudine de activități, îi...
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken
Strongbow Rosé Apple este un nou cidru din portofoliul Heineken România, disponibil pe piață începând cu luna martie 2019. Noua băutură se...
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală în colaborare cu artiști din toată lumea
Înghețata Häagen-Dazs, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală începând cu această lună, punând...
Mars România lansează Orbit MEGA
Mars România lansează Orbit MEGA
Mars România lansează Orbit MEGA, guma de mestecat în ambalaj cubic cu câte 30 de pastile cu aromă de lungă durată. “Noua gumă de...