Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell

Cafeaua rece, gata preparată, deținută Hell, este disponibilă sub o nouă denumire, cu un ambalaj uniform, modern și cu o rețetă ușor îmbunătățită. Brandul cunoscut anterior sub numele de Energy Coffee este acum disponibil în magazine sub numele de Hell Ice Coffee. Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell

În paralel cu schimbarea numelui, ambalajul în cutie de 250 ml din aluminiu este și el reînnoit, oferind întregului portofoliu de produse un design mai consistent, mai curat și mai atrăgător pentru cei care doresc să descopere micile îmbunătățiri ale rețetei inițiale.

„Am simțit că este timpul să perfecționăm designul și rețeta cafelelor noastre reci, gata de băut. Am vrut să poziționăm mai puternic brandul pe piața cafelei gata preparate, astfel încât să fie clar pentru toți consumatorii la ce să se aștepte de la aceste băuturi: sunt reci, îndrăznețe, au un stil relaxat, ingrediente de calitate superioară, o gamă extinsă de arome, extract autentic de cafea și cel puțin 40 mg de cofeină/100 ml, totul într-un ambalaj reciclabil la infinit”, explică Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.

Hell a lansat gama Eenergy Coffee la începutul anului 2020, inițial având trei arome și în doar câteva luni de la lansare gama a devenit lider pe pe piața de cafea rece gata preparată în retailul din România, în ceea ce privește numărul de unități vândute, menținându-și această poziție deja de trei ani.

În momentul de față, gama include cinci sortimente: Latte, Cappuccino, Double Espresso, Caramel Sărat, Slim Vanilla fără zahăr. Produsele Hell Ice Coffee sunt disponibile în aproape 30 de țări, printre care Grecia, Croația și Mare Britanie.

Recent, Hell Energy a anunțat și inaugurarea noului depozit logistic și sediul central din orașul Ungheni – Mureș. Investiția, demarată la începutul anului 2022, s-a ridicat la 18 milioane de euro. Noua investiție face parte din strategia de dezvoltare a companiei pe piața locală, unde este lider pe piața de băuturi energizante, cu peste 49,1% cotă de piață valorică și 85% distribuție numerică.

Hell Energy se află printre brandurile de larg consum la nivel global, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia. Compania a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani. Compania este acum prezentă în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack, echipată cu tehnologie ultramodernă.

 

Un nou sortiment de bere în portofoliul Ursus Breweries
Un nou sortiment de bere în portofoliul Ursus Breweries
Asahi Europe & International anunță lansarea Peroni Nastro Azzurro Stile Capri - o bere lejeră, care are o concentrație mai mică de alcool...
Râureni extinde gama produselor de post cu două noi sortimente
Râureni extinde gama produselor de post cu două noi sortimente
Brandul Râureni extinde gama de produse cu două noi sortimente, Zacuscă de vinete și Zacuscă de vinete cu hribi, preparate de post, din vinete...
Un nou ambalaj pentru Müller Kalinka Kefir
Un nou ambalaj pentru Müller Kalinka Kefir
Müller Kalinka Kefir, produs care are în compoziție drojdie de chefir, are un nou ambalaj, în limba română, care evidențiază conținutul de...
Caii de la Letea a lansat gama „Inimă de stejar” - 1000
Caii de la Letea a lansat gama „Inimă de stejar” - 1000
Caii de la Letea a realizat, în parteneriat cu Federația Română de Rugby, o nouă gamă de vinuri premium – Inimă de Stejar – cu o...