Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
Lidl România va demara, în perioada 15 iunie – 15 noiembrie, un proiect pilot de colectare selectivă a deşeurilor în toate magazinele din reţeaua prin care deşeurile de plastic, hârtie şi metal pot fi colectate selectiv în sacii galbeni puşi la dispoziţie în cadrul campaniei şi aduse în căsuţele verzi aflate în parcările magazinelor retailerului .
”Dorim să devenim un sprijin pentru comunitate, contribuind activ la dezvoltarea unui sistem de colectare care să ne ajute să creştem rata de reciclare în România şi să îndeplinim obiectivele impuse de Uniunea Europeană”, a declarat Georgiana Tugearu, PR & CSR Manager Lidl România.
Proiectul, intitulat ”Competiţia pentru un viitor mai bun”, este derulat în parteneriat cu Intersemat, organizaţie de preluare a responsabilităţii de valorificare şi reciclare a deşeurilor din partea companiilor care pun pe piaţă deşeuri de ambalaje, care se va ocupa de logistica din spatele proiectului.
Persoanele care vor colecat selectiv prin intermediul acestui proiect vor fi stimulate şi cu premii săptămânale (100 de vouchere Lidl în valoare de 20 de lei) şi premii oferite prin tragere la sorţi la finalul campaniei (Audi A3 e-tron, 10 biciclete de oraş, 10 Smart TV Samsung).
Lidl, parte a grupului german Schwarz, deţine o reţea de 186 de magazine în România, ultima unitate comercială fiind inaugurată în luna mai.