Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani

Piaţa de ecrane digitale destinate businessurilor precum retailul şi serviciile financiare sau cele utilizate în transporturi şi educaţie se va dubla în următorii cinci ani la nivel european, urmând să ajungă la peste 1,2 miliarde de dolari în 2019, potrivit estimărilor companiei Samsung Electronics România, lider pe piața locală de afișaj digital Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani

”Creșterea este impulsionată de beneficiile tot mai evidente ale retailerilor care își digitalizează spațiile comerciale: îmbunătățirea ratei de achiziție de noi produse cu 10-25% și creșterea timpul petrecut de consumatori în magazine cu până la 20%”, susţin reprezentanţii Samsung Electronics. 

Noile soluții de business au fost dezvoltate pentru magazine, hoteluri, birouri sau cabinete medicale, fiind create pentru a se potrivi nevoilor unui număr cât mai mare de industrii.  În România, industria care a fost cea mai interesată de adoptare a acestor noi tehnologii a fost retailul

„În România, afișajul digital a fost adoptat cel mai ușor în zona de retail și în cea corporate, dar tendințele arată că în viitor toate industriile vor folosi aceste soluții care pot fi personalizate în funcție de nevoile și preferințele companiilor, dar și în funcție de interacțiunea pe care clienții acestora o au cu ecranele Smart Signage.”, a declarat Sorin Manea, Head of Enterprise Business Division, Samsung Electronics România.

Ecranele digitale în retail reduc timpul de aşteptare al consumatorilor şi cresc timpul petrecut de aceştia în magazin.

Soluţiile de afișaj digital au dimensiuni cuprinse între 10 și 105 inci, adică pornesc de la mărimea unei tablete și ajung până la înălțimea unei uși. Dintre toate acestea, ecranele cu mărimi între 55 și 105 inci sunt cele mai populare, iar estimările arată că vor reprezenta aproximativ 50% din întreaga piață în următorii cinci ani.

Soluțiile de afișaj digital înlătură nevoia afișelor clasice, oferind posibilitatea de control centralizat a conținutului. Ecranele funcționează prin intermediul unor aplicații cu ajutorul cărora utilizatorii pot accesa conținut personalizat în funcție de nevoile și de preferințele lor.

Companiile pot alege între mai multe șabloane și culori disponibile pentru crearea și gestionarea informațiilor. Astfel, implementarea conținutului se face mult mai rapid și poate fi modificat mai ușor, comunicarea fiind eficientizată.

Analizele pieței arată că magazinele care au implementat soluțiile de afișaj digital au prelungit cu până la 20% timpul pe care clienții lor îl petrec în incinta spațiului comercial. În plus, retailerii își pot comunica mai eficient ofertele promoționale, ajutându-și clienții în decizia de cumpărare și oferindu-le astfel experiențe mai plăcute și mai confortabile.

Soluțiile de afișaj digital le oferă companiilor și brand-urilor noi canale de comunicare cu clienții lor. Astfel, organizații precum bănci, showroom-uri auto și agenții de transporturi le pot oferi clienților lor posibilități de informare și autoconfigurare a serviciilor oferite.

Unul dintre proiectele de succes implementate de Samsung anul acesta la nivel național este parteneriatul cu Immochan pentru dotarea centrului comercial Coresi Shopping Resort din Brașov. În centrul comercial dezvoltate de Immochan a fost instalată o soluție complexă de afișaj digital, ce reprezintă cel mai mare panou video cu dimensiune neregulată din sud-estul Europei. În toată galeria au fost instalate 130 de ecrane dintre care 90 numai în piaţa centrală.

Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Clienții hypermarketului Cora de pe Soseaua Alexandriei din Bucureşti îşi pot achita, începând din luna iunie, cumpărăturile la casă direct...
 Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay International, companie care oferă servicii financiare la nivel european, a lansat pe piaţa locală soluţia de plată myPOS, prin care...
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
RidersOn, aplicația mobilă lansată în România la sfârșitul anului trecut care oferă companiilor acces în timp real la informații din teren...
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour face pasul de la hypermarket la magazinul hiperconectat
Carrefour a intrat în istoria retailului drept cel care a dat naștere hypermarketului pe plan european, în 1963, în Franța. Jumătate de secol...