Noutăți în portofoliul Waterdrop

Waterdrop adaugă în portofoliul permanent cea mai apreciată aromă, sub numele de Microdrinks Blackberry. Acest sortiment era anterior cunoscut drept SNOW, însă, în urma unui proces de rebranding, compania a decis să îi ofere o nouă denumire care să reflecte perfect autenticitatea sa. Noutăți în portofoliul Waterdrop

Creată exclusiv din ingrediente 100% naturale și fără adaos de zahăr, gama de Microdrinks Blackberry reprezintă opțiunea ideală pentru cei care doresc să-și îmbunătățească nivelul de hidratare, să-și creeze o rutină sănătoasă și să se bucure de o băutură delicioasă. Blackberry este o combinație de arome de fructe de pădure, care oferă o experiență revigorantă, indiferent de momentul în care este savurată.

Ceea ce deosebește această aromă de celelalte este faptul că noua colecție Blackberry reprezintă rezultatul unei selecții atent realizate, bazată pe voturile consumatorilor fideli ai Waterdrop, care au jucat un rol activ în procesul de selecție. Începând cu acest an, Waterdrop a inițiat o serie de schimbări menite să optimizeze și să simplifice experiența clienților. Una dintre aceste schimbări este tranziția de la denumirile anterioare, precum SNOW, la unele simplificate și îmbunătățite, precum Blackberry, reflectând o abordare mult mai directă și mai transparentă a conținutului produselor.

În același spirit al funcționalității și al eleganței, sticla borosilicată, fabricată într-o nuanță vibrantă de roșu, redefinește modul în care ne bucurăm de băuturile preferate. Cu pereți dubli ce mențin băutura la temperatura preferată pentru mai mult timp, acest recipient eco-friendly este o alegere perfectă pentru cei care doresc să își completeze colecția cu un accesoriu remarcabil, protejând în același timp mediul înconjurător.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

Jidvei, singurul brand românesc de vinuri în Top 100 de producători premium din întreaga lume
Jidvei, singurul brand românesc de vinuri în Top 100 de producători premium din întreaga lume
Jidvei este primul producător de vin din România inclus în elita celor mai prestigioși 100 producători de vinuri...
Kaufland lansează campania „România știe să gătească”
Kaufland lansează campania „România știe să gătească”
Kaufland România lansează campania „România știe să gătească”, un proiect la nivel național cu misiunea de...
Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023
Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023
La fiecare început de iarnă, Hell Energy lansează cele două arome Ice Cool, iar gusturile ediției 2023 sunt...
Colecție în ediție limitată de la Nespresso
Colecție în ediție limitată de la Nespresso
În acest an, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Nespresso lansează o ediție limitată de cafele și accesorii în...
Tuborg Christmas Brew a revenit în România
Tuborg Christmas Brew a revenit în România
Tuborg  a listat pe piața locală Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului. Produsele sunt disponibilă în...
Pastele Pambac, într-un nou ambalaj
Pastele Pambac, într-un nou ambalaj
Pambac lansează o nouă interfață de brand și de comunicare pentru divizia de paste. Noul design de ambalaj aduce...