Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională

Nescafé premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă de câștig și un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere Nestlé. Campania națională pentru consumatori are loc în perioada 2 octombrie – 12 noiembrie, iar pe lângă premiile prin care Nescafé vrea să recompenseze consumatorii loiali, marele obiectiv este extinderea Pădurii de Miere Nestlé din județul Giurgiu. Campania Nescafé are premii în valoare totală de peste 115.000 de lei, iar marele premiu este o mașină roșie Fiat 500 Hybrid Dolcevita. Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională

„Nescafé are în ADN-ul său de brand global sustenabilitatea, iar prin acest demers ne dorim să generăm un impact chiar aici, în România, unde ne bucurăm de o bază puternică de consumatori loiali. Proiectul Pădurea de Miere este cel mai potrivit pentru a ne aduce contribuția la strategia locală de sustenabilitate a Nestlé România, cu atât mai mult cu cât Nescafé este unul dintre brandurile cele mai iubite din portofoliul nostru. Prin această campanie ne dorim să recompensăm deopotrivă consumatorii care aleg să savureze cafeaua noastră, dar și comunitatea locală, transformând fiecare înscriere într-un puiet de salcâm plantat în Pădurea de Miere”, spune Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestlé.

În noiembrie 2022, Nestlé România a lansat Pădurea de Miere prin plantarea, în parteneriat cu Asociația Mai Mult Verde, a 20.000 de puieți de salcâm în Comuna Mârșa din județul Giurgiu, sub umbrela pilonului de sustenabilitate “Nestlé for a Waste Free World”. Puieții de salcâm au fost plantați pe o suprafață de 4 hectare, iar plantația va deveni o importantă sursă de polen pentru albine.

Anul acesta, Nestlé România va relua plantările pentru extinderea Pădurii de Miere, în ideea de a da un ajutor prețios apicultorilor din zonă, creându-le un areal propice pentru familiile lor de albine.

 

Tandem lansează un vin spumant
Tandem lansează un vin spumant
După 45.000 de sticle vândute în primul an de existență, colecției Tandem, un proiect născut din parteneriatul dintre crama Liliac și Castel...
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra...
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor și, potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata...
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Rio Mare, lider în segmentul salatelor cu ton, completează gama Insalatissime cu un nou produs cu certificare MSC: Insalatissime cu ton Rio Mare...
 Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Rio Mare, lider în categoria de conserve pe bază de ton, își completează portofoliul în aceasta toamnă cu gama Filod’Olio. Rio Mare...
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé este una dintre cele mai populare rețete de cafea rece, disponibilă pe piață de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă,...