Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine
Loncolor, brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr, relansează Loncolor Ultra, cea mai populară gamă din portofoliu. Astfel, toate cele 35 de nuanțe existente se relansează sub un nou ambalaj, mai atrăgător și aerisit, la care se adaugă încă 5 nuanțe noi, pentru un total de 40 de nuanțe. Una dintre cele 5 nuanțe noi este special creată pentru Antonia, ambasadoarea de brand cu care Loncolor a semnat un contract de imagine pentru următorii trei ani.
„Asocierea cu Antonia a venit absolut natural, pentru că așa cum ea este un adevărat lider în lumea artistică, iubită de români, Loncolor Ultra este lider în piața de vopsea de păr, iubită de consumatoarele loiale de peste 30 de ani. Acest lucru ne-a motivat să creăm o nuanță dedicată Antoniei și să acționăm ca adevărați lideri care aduc un suflu nou în piață. Noile noastre ambalaje sunt inspirate de clientele noastre care au încredere în ele, care știu că frumusețea părului le pune în valoare ca pe niște adevărate vedete”, declară Marius Niță, director de marketing și vânzări Loncolor.
Din anul 2003, de la lansarea gamei, Loncolor Ultra se bucură de fidelitatea consumatoarelor astfel că până în prezent, la vârsta majoratului acestei game, s-au vândut aproximativ 80 de milioane de tuburi de vopsea. Făcând o analogie pentru a vizualiza acest număr, alăturarea tuburilor de vopsea de păr Loncolor Ultra cumpărate până acum de femeile din România ar înconjura țara de 3 ori.
Alături de cele 40 de culori, gama Loncolor Ultra pune la dispoziția consumatoarelor și un set pentru decolorare, de până la 7 tonuri, ușor de folosit acasă, pentru obținera unui blond cu strălucire radiantă. Setul se poate folosi atât pentru decolorare totală, cât și pentru decolorare selectivă (șuvițe), iar masca de păr inclusă în setul de decolorare contribuie la menținerea unui aspect sănătos al părului vopsit, conferindu-i strălucire și vitalitate.