Farmec relansează gama Gerovital Plant

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital Plant aducând îmbunătățiri aduse formulei, designului și funcționalității. Farmec relansează gama Gerovital Plant

Noua linie Gerovital Plant vine cu o varietate de produse cosmetice destinate îngrijirii zilnice a tenului, având la bază ingrediente de origine naturală în proporție de peste 91%, care oferă protecție naturală microbiană și beneficii multiple pentru tenul normal și mixt.
Inovația adusă de noua gamă Gerovital Plant este Complexul Poliplant Microbiom Protect, format din Equibiome (un extract standardizat din rădăcină de Brusture) și un complex natural de plante din flora locală, care diminuează reactivitatea pielii și procesele inflamatorii.

Pentru demachiere, Gerovital Plant aduce Apa micelară, ce previne dezechilibrul microbian de pe piele și Fluidul demachiant, care stimulează microcirculația și purifică tenul, îndepărtând și machiajul waterproof.

Crema hidratantă revitalizează celulele și crește consumul de oxigen la nivelul acestora, Crema antirid SPF 15 corectează liniile fine și ridurile și restabilește echilibrul microbiomului pielii, iar Crema antirid nutritivă stimulează procesele de reparare și regenerare ale pielii, redând frumusețea naturală.

Pentru estomparea imperfecțiunilor și a urmelor de oboseală, specialiştii Gerovital au create crema CC Matifiantă, care îmbunătățește funcția de barieră a pielii, pentru o piele echilibrată și crema anticearcăn antirid, care îngrijește delicat zona din jurul ochilor, diminuând ridurile.

Boosterul vitalitate și strălucire este un ser cu o formulare fluidă, care se absoarbe ușor în piele, special conceput pentru tenul normal și mixt, având funcția de a stimula respirația celulară și de a revitaliza tenul.

Noile produse Gerovital Plant pot fi achiziționate din rețeaua de magazine de brand Gerovital și Farmec, din magazinul online www.farmec.ro, din magazinul francizat din Bacău, precum și din farmaciile, supermarketurile, hypermarketurile și magazinele de profil din țară.

Conform rezultatelor companiei de cercetare de piață Nielsen, pe segmentul produselor de face care, produsele Gerovital și Farmec plasează producătorul clujean ca lider de piață. Farmec deține o cotă valorică de 29,7%, iar Gerovital o cotă valorică de 25,1%.

Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image continuă să își inspire clienții să aibă un stil de viață sănătos și lansează „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care...
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Nature’s Recipe este prima gamă de sprayuri Cif realizată din materiale 100% naturale, ce asigură o curățare în profunzime a suprafețelor....
 Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet
Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet
Unilever își extinde portofoliul de îngrijire personală prin lansarea, în România, a brandului Love Beauty & Planet, care se concentrează pe...
Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România
Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România
Olympus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală a lactatelor, a lansat primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața...