Ediția Limitată Coke Creations împreună cu Rosalia

Coca-Cola anunță prima lansare Coca-Cola Creations din 2023, Coca-Cola Movement,  în ediție limitată, în colaborare cu Rosalía, câștigătoarea premiilor Grammy.Ediția Limitată Coke Creations împreună cu Rosalia

„Colaborarea cu inspiraționala și neconvenționala artistă Rosalía pentru a da viață celei mai noi ediții Coca-Cola® Creations înseamnă explorarea de noi teritorii pentru Coca-Cola Creations. Transformarea ca modalitate de exprimare a sinelui este puternică și cu un ecou răsunător în generația actuală, iar muzica este limbajul universal pentru ceea ce înseamnă evoluție”, a declarat Oana Vlad, Senior Director, Global Strategy Coca-Cola.

Noua ediție vine într-un ambalaj contrastant, menit să reflecte personalitatea Rosalíei prin culori vibrante, doodle-uri pe care Rosalía le-a desenat de mână în timp ce se lucra pentru prima dată la mostra Coca-Cola Movement, suprinzând bine-cunoscutul logo Coca-Cola în stil spencerian care se transformă într-o schiță pentru a surprinde un moment de metamorfoză.

În cadrul acestei inedite colaborări cu Coca-Cola Creations, Rosalía va lansa și un nou single exclusiv, intitulat „LLYLM”, care a fost inspirat de Coca-Cola Movement. Lansată la nivel global de Columbia Records, piesa este și o premieră pentru artist: conține mai multe limbi, inclusiv o secțiune completă în engleză. Noul single va fi soundtrack-ul videoclipului de lansare al produsului Coca-Cola Creations Movement.

Fanii pot scana codul QR de pe doza Coca-Cola Movement de colecție și astfel accesează Coca-Cola Creations Hub, unde îi așteaptă experiențe digitale captivante. Pot descoperi și explora noi teritorii, cum ar fi conținutul din culise al single-ului Rosalíei sau chiar un test de personalitate, care în baza răspunsurilor, le generează propriul avatar 3D și trăsăturile lor în metaverse, dar și un playlist personalizat în funcție de starea de spirit.

Coca-Cola Movement urmărește succesul lansărilor anterioare în ediție limitată sub platforma Coca-Cola Creations, inclusiv Coca-Cola Intergalactic, Coca-Cola ediția limitată a artistului Marshmello și Coca - Cola Dreamworld. Coca-Cola Movement Zero Zahăr este disponibilă în Europa și în România, începând cu luna februarie.

Pe parcursul acestui an, Coca-Cola va dezvălui și alte creații în ediție limitată, care prezintă inovații unice și colaborări neașteptate.

 

 ACE relansează spray-urile fără clor
ACE relansează spray-urile fără clor
ACE își reîmprospătează gama de spray-uri pentru uz casnic. Lansate în 2020, atât spray-ul anti-calcar pentru baie, cât și cel degresant...
Pehart îmbunătățește portofoliul de produse Pufina și introduce o gamă nouă
Pehart îmbunătățește portofoliul de produse Pufina și introduce o gamă nouă
Pehart Grup, unul dintre cei mai importanți producători de articole de hârtie pentru uz casnic din România, optimizează cel mai popular brand...
Purcari Wineries extinde portofoliul de vinuri cu un nou brand
Purcari Wineries extinde portofoliul de vinuri cu un nou brand
La 164 de ani de la momentul Unirii Principatelor Române, Crama Domeniile Cuza, parte a grupului Purcari Wineries, lansează pe piețele din...
 Zarea lansează Sânge de Taur Rosé 1,5L Magnum
Zarea lansează Sânge de Taur Rosé 1,5L Magnum
Sub brandul Sânge de Taur, cel mai vândut vin roşu dulce din România, conform Nielsen Audit Retail Oct 2023, Zarea îşi extinde portofoliul în...