Detergentul Perwoll Renew, într-o nouă formulă cu 90% ingrediente de origine naturală și ambalaje mai sustenabile

Toamna aceasta aduce noutăți frumoase și prietenoase la rafturile de detergenți. Perwoll anunță o relansare a brandului și o serie de activități ce susțin sustenabilitate în modă, prin mișcarea #RethinkFashion. Detergentul Perwoll Renew are un design nou, ambalaje mai sustenabile și o formulă cu ingrediente de origine naturală în proporție de peste 90%.  Detergentul Perwoll Renew, într-o nouă formulă cu 90% ingrediente de origine naturală și ambalaje mai sustenabile

Consumatorii se pot bucura de acum de o nouă formulă îmbunătățită cu ingrediente care i-au sporit performanța atât în ceea ce privește îngrijirea culorilor și a țesăturilor, cât și curățarea. În plus, sticlele de detergent Perwoll Renew lichid sunt realizate în proporție de 75% plastic reciclat, iar cutiile de Perwoll Renew Caps conțin 50% plastic reciclat.

De asemenea, Perwoll, prin conceptul #RethinkFashion încurajează ideea de sustenabilitate în modă, prin care îndeamnă consumatorii să își îngrijească cu atenție hainele și să le combine inspirat pentru a crea ținute noi și a fi mereu în tendințe. Mai puține haine cumpărate înseamnă un impact pozitiv asupra planetei.

Încă din 2019, brandul a lansat mișcarea #RethinkFashion pe care o duce mai departe și anul acesta prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de “slow fashion”, axat pe longevitatea articolelor de îmbrăcăminte. Toamna aceasta, Perwoll a participat la About You Fashion Week Milano 2022, cu o colecție inedită, creată de stiliști internaționali din materiale și haine refolosite. Colecția Perwoll pune astfel în lumină piese vestimentare deja existente și reinterpretate, dar care, îngrijite corespunzător, accesorizate și combinate creativ, pot fi purtate în mod repetat.

Picture1-1

Picture2

Olympus lansează laptele cu vitamina D, o premieră pentru piața din România
Olympus lansează laptele cu vitamina D, o premieră pentru piața din România
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, pune pe piața locală în premieră laptele cu Vitamina D, în ambalaj...
Syoss Intensive Keratin Boost, tratament nou pentru repararea și hidratarea părului
Syoss Intensive Keratin Boost, tratament nou pentru repararea și hidratarea părului
Părul fragil și lipsit de vitalitate are nevoie de o îngrijire aparte pentru a fi sănătos și a-și recăpăta elasticitatea și strălucirea....
Lavazza lansează capsulele de cafea neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon
Lavazza lansează capsulele de cafea neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon
Qualità Oro, Crema e Gusto, ¡Tierra! For Planet, Espresso Maestro Lungo, Espresso Maestro Intenso, Espresso Maestro Classico, Espresso Maestro...
Agricola Bacău intră pe piața produselor dedicate copiilor
Agricola Bacău intră pe piața produselor dedicate copiilor
Agricola Bacău, unul dintre cei mai importanți jucători din industria cărnii, își extinde portofoliul de produse și lansează gama Bravito, o...
Coca-Cola HBC România listează Caffé Vergnano în retail
Coca-Cola HBC România listează Caffé Vergnano în retail
La un an de la intrarea în portofoliu, Coca-Cola HBC România extinde distribuția brandului Caffé Vergnano și demarează listările în retail....
Transavia lansează programul Autentic Românesc
Transavia lansează programul Autentic Românesc
Transavia, unul dintre cei mai importanți producători de carne de pui, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile...